کد خبر 1254695
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

به گزارش مشرق قیس قریشی در توئیتی نوشت: اسرائیل به زبان عربی به اعراب می‌گوید این فارس های مجوس ها چهار پایتخت شما اشغال کرده اند و ثروتتان را به یغما برده اند.

و در همان روز به زبان فارسی به ایرانی ها می‌گویند حکومت شما دست عرب ها است و تمام ثروت شمارا برای عرب ها خرج می‌کند!

عده ای از دو سمت هم سینه زیر بیرق اسرائیل.

شیوه تفرقه اندازی اسرائیل بین ایران و کشورهای عربی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    10 1
    دقیقا درسته ولی از اسرائیل خطر ناکتر همان عده ای از دو طرف هستند که منطقی فکر نمیکنند .
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      3 1
      خوبیش میدونی چیه؟ این دروغ گویی ها براش دو سر باخته، اینکه ما رو نسبت به رژیم کودک کش جری تر میکنه و اسکل ها ( به خودشون میگن برانداز) رو اسکل تر. دشمن هم( چه داخلی چه خارجی) هر چی نخود مغزتر و اسکل تر، بهتر.
  • DE ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    3 9
    اخه اسرائیل جنایتکار و زباله ! کشورهای عربی ثروت شون کجا بوده که به یغما بره؟
    • FR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      8 4
      کشورهای عربی ثروتشون کجا بود؟ خخخخخخخخ خدا شفات بده
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      1 0
      گاوهای شیرده آمریکا تنها چیزی که دارند همان دلارهای نفتی است ، این لقب گاوهای شیرده رو ترامپ ریس جمهور آمریکا به شیوخ عرب منطقه داد ...
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      5 1
      برو ی نگاه به قیمت واحد پول کویت و عمان و بحرین و اردن بنداز بعد بیا بگو ثروت شون کجا بود. دلار جلوی پول کویت پشگل محسوب می شود. متاسفانه رژیم صهیونیستی سیاست قدیمی انگل لیس یعنی تفرقه بینداز و حکومت بکن دارد اجرا می کند. کاش کشورهای عربی و ایران و ترکیه متحد می شدند بجای خرید سلاح سرمایه و انرژی شون صرف علم و تکنولوژی می کردند.آنوقت وضع اروپایی ها دیدنی می شد.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      0 1
      ثروتشون همون نفته که خودمونم داریم الانم دارن واسه امریکا نوکری میکنن تا نفتشون به فروش بره اگه جرات دارن به امریکا بگن بالا چشت ابروعه و تحریم شن تو صدم ثانیه برمیگردن به عصر حجر. ثروتی که در بند شرط و شروط باشه ثروت نیست کشکه
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    11 4
    غده سرطانی که باید از بین برود و می رود...... الی بیت المقدس
  • CA ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    4 3
    یک مشکل این عده از دو سمت اینه که حافظه تاریخی بیشتر از چند روز نهایت چند ماه ندارن دو فکر میکنن با کار نادرست به هدف درست میرسن.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    5 2
    صهیونیست ها جانوران عجیبی هستند در طول تاریخ از این شیوه و سیاست کثیف بهره بردند ! هشتاد سال پیش آدولف هیتلر پیشوای آلمان نازی به خوبی به نقش مخرب این قوم نفرین شده پی برده بود ولی افسوس ... که شیاطین جهان آن زمان جوزف استالین دیکتاتور و خونخوار شوروی، چرچیل استعمار کهن انگلیس روزولت آمریکا و .. در کنار این قوم پلید و نفرین شده متحد و با آدولف هیتلر به جنگ برخواستند ....... !!!
  • FR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    15 10
    والا ملت ایران نیاز به تفرقه نداره. ایرانی جماعت به اندازه کافی متوهم هست که صبح تا شب به قومیت دیگران توهین کنه
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      2 16
      بزرگان آذربایجان عزیز بی جهت نگفتند پانترکیسم مغلمه ای است از بیسوادی و بیشعوری !
  • FR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    11 6
    وقتی توی همین سایت خبری در مورد ترکیه یا اعراب منتشر میشه چند نفرتون میاید و در کامنت ها به این قومیت ها اهانت میکنید که حالا میخواید بندازیدش گردن اسراییل؟
    • IRAN آذربایجان IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      4 8
      شما پانترک های ایرانستیز تشریف ببرید صفحات همان ترکیه جانتان تا بهتر متوجه بشوید نژادپرستی و تفرقه یعنی چه ؟ صفحات عربی هم که هزاران برابر بدتر ... توصیه میکنم چشمانتان رو باز کنید سری به این صفحات عربی بزنید تا متوجه کامنت ها و اظهارنظرهای نژادپرستانه و ایرانستیزانه کاربران عرب نسبت به ایرانیان باشید، والله ما ایرانیان خیلی ملت بزرگواری هستیم که با این حجم از دشمنی ها و جهالت های نژادپرستانه و قومگرایانه پانترکیست ها علیه ایران و ایرانیان ولی میبینم که همچنان ما ایرانیان با اخلاق و بزرگواری در اطفای حریق ترکیه در کنار ملت ترکیه هستیم ولی شما پانترکیست های آلبانی نشین چشم دیدن ندارید ... ضمنا من خودم آذری هستم ولی عاشق سرزمینم ایران عزیز ... علاقه ای به کاسه لیسی بیگانگان ندارم خدا رو شکر ..
    • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      10 2
      22:31 آره جان خودت که آذری ای خخخخ
  • FR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    16 11
    متاسفانه مردم ایران خودشون ذاتا نژاد پرست هستن و به تمام قومیت ها اهانت میکنن. من هم با ترک ها و هم اعراب برخورد داشتم هیچ کدومشون مثل ایرانیا نژاد پرست نیستن. فقط اعراب به خاطر مسائل مذهبی و فرقه ای مقداری با ایرانیا مشکل دارن و تا حالا هیچ وقت ندیدم عربی به نژاد ایرانی توهین کنه بلکه این ایرانیا هستن که مدام به ترک ها و کردها و اعراب توهین میکنن
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      4 4
      تند نرو اسراییلی نحس.
    • پاپک آذری iran IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      7 16
      بنده بعنوان یک ایرانی از خطه آذربایجان عزیز خدمت هم میهنان گرامی عرض میکنم این کامنت یک پانترک بی خرد و پانترک تجزیه طلب ، پانترک ایرانستیز و پانترک عاشق ترکیه و آقا رجب ترکیه هست و هیچ ارزش و سندیتی ندارد ما ایرانیان در طول تاریخ در چهار راه تمدن ها بوده ایم همواره با دیگر ملل جهان داد و ستدد نشست و برخاست و دوستی و پسوند داشتیم ، روزگارانی که مغول های وحشی و چنگیز از خون انسانها و دیگر ملل جهان و منطقه تغذیه و کشتار و قتل عام می‌کردند ما ایرانیان دست دوستی و برادری به همه ملل جهان دادیم پانترکیسم بی خرد و ایرانستیز قادر به فهم و درک و تجزیه تحلیل وقایع تاریخی نیست ، بی جهت بزرگان آذربایجان نگفتند پانترکیسم مغلمه ای است از بیسوادی و بیشعوری ! زنده باد ایران و ایرانی، یاشاسین گوزل ایرانیمیز ایرانیمیز،، ایرانیمیز وار اولسون صفح دوشمن لری کور اولسون انشاالله .. مشرق جان لطفا پاسخ این پانترک متوهم و ایرانستیز رو منتشر بفرمایید سپاسگزارم
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      5 11
      شمایی که با وی پی ان فرانسه کانکت شدی و اراجیف میبافی و از زیر پتو ادای تاجرها ی دنیا دیده رو درمیاری که با کل دنیا در ارتباطه، اول از زیر پتو بیا بیرون و یه غسلی کن و یه دوشی بگیر تا مغزت به کار بیفته، بعدش هم سعی کن از این به بعد در امور مهم سیاسی که هیچ اطلاعی ازش نداری چیزی بلغور نکنی.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    6 12
    باز سخن از ایران و ایرانی شد و ساکنین ایرانستیز آلبانی در لباس پانترکیسم وارد شدند جهت نفرت پراکنی ...
  • iran IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 7
    رژیم جعلی و شرور اسرائیل فارسی نویس های زیادی آموزش داده برای کامنت گذاری بر علیه ایران و ایرانیان و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی در ایران، هم میهنان گرامی هوشیار باشیم، بخش زیادی از این کامنت های ایرانستیزانه از سوی جهودهای فارسی نویس از سرزمین های اشغالی فلسطین صورت می‌گیرد ..
  • IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    7 1
    مد شده جدیدا پان پالچ ها میان در مدح و ستایش خودشون سخنرانی میکنن و بعد خودشون رو ترک جا میزنن :)
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      2 1
      بی جهت نیست بزرگان آذربایجان فرمودند : پانترکیسم مغلمه ای است از بیسوادی و بیشعوری ! پانترک نادان ما ترک نیستیم ما ایرانی تبار و آذری و ترک زبان هستیم، مانند خیلی از کشورهای جهان که امروز به زبان انگلیسی تکلم و گفتگو میکنن ولی نژاد و تبار انگلیسی ندارند، یا کشورهای زیادی در جهان به زبان اسپانیولی تکلم و گفتگو می‌کنند در صورتیکه نژاد و تبار اسپانیایی ندارند ! متوجه شدی پانطورک جان ! بعید میدونم بفهمی من چی گفتم ! خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس