آماده‌باش تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان + فیلم - کراپ‌شده

در پی شلیک سه فروند راکت از جنوب لبنان به سمت سرزمین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی با ادوات زرهی در مرز با لبنان به حالت آماده‌باش در آمده است.

به گزارش مشرق، پس از شلیک سه فروند راکت در ظهر امروز (چهارشنبه) از جنوب لبنان به سمت سرزمین اشغالی که پاسخ توپخانه رژیم صهیونیستی را در پی داشت، منابع خبری از آماده‌باش یگان زرهی ارتش این رژیم در نزدیکی مرز لبنان خبر دادند.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، سقوط دو راکت‌های شلیک شده از سمت لبنان موجب آتش‌سوزی در زمین‌های نزدیک یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی و در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «کریات» شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که از ظهر امروز دو مرتبه اقدام به گلوله‌باران جنوب لبنان کرده نیز با استقرار تانک‌های خود در منطقه، به حالت آماده‌باش در آمده است و یک آرامش شکننده در منطقه وجود دارد.

همزمان تلاش‌هایی در جهت جلوگیری از افزایش تنش و درگیری وجود دارد تا رژیم صهیونیستی صرفا به شلیک چند گلوله توپ که در مناطق غیر مسکونی فرود آمده است، اکتفا کند.

در حمله راکتی امروز از سمت لبنان  سامانه پدافندی «گنبد آهنین» ارتش رژیم صهیونیستی نیز نتوانست با این راکت‌ها مقابله کند و هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    2 1
    اسرائیل ترسو هستند جنگ نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس