کد خبر 1254574
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
قلعه‌نویی: حقمان خورده شد؛ دقیقه یک فهمیدم در بازی چه خبر است

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: یک سال زحمت کشیدیم و حق بازیکنانم خورده شد؛ این حق‌خوری به خاطر امیر قلعه نویی است.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از شکست مقابل استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: این چهارمین بازی با استقلال است که با اشتباهات داوری باختیم. پنالتی دیاباته در فصل پیش بود. اخراج نشدن عارف غلامی هم بود. اگر پنالتی اول این بازی پنالتی بود من دست آقای کاظمی را می‌بوسم. استقلال نزدیک دروازه ما هم نشد و باید تا آن زمان سه یا چهار گل می‌زدیم. چهار بازی است که داوران بازی را برای استقلال در می‌آورند. آقای عزیزی خادم که با این همه ادعا آمدی؛ ما چه کار کنیم؟

وی در ادامه افزود: این ظلمی است که به تیم شهرستانی می‌شود. دیگر بس است. نمی‌دانیم به چه کسی باید مراجعه کنیم. حرف می‌زنیم می‌گویند «سخت نگیر محرومت می‌کنند.» بازی قبل دقیقه ۱۰ پنالتی نگرفتند. همه چیز این بازی دست ماست. به نظر شما چه کار کنیم؟ فقط می‌توانیم به خدا واگذار ‌کنیم. از این سازمان ها فقط ظلم می‌بینیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان همچنین درباره اینکه چه کسی اجازه نداده تیمهای وی نتیجه بگیرند خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چه کسی است. شما بروید و دربیاورید. البته اینقدر قدرت دارند که ما کاری نمی‌توانیم بکنیم. این بازی می‌توانست آسیایی بشود اما ببینید چه داوری گذاشتند. آقای حسن‌زاده هم محروم می‌کند. به شهرستان ۳۰۰ هزار نفری ظلم می‌کنند. ما یک هیچ جلو بودیم و سه موقعیت داشتیم. وقتی بازی دو بر یک شد دیدید چقدر وقت تلف کردند. ۴۰ سال است که در این ورزش ظلم شده است.

وی در ادامه بیان داشت: یک سال زحمت کشیدیم و حق بازیکنانم خورده شد. این حق‌خوری به خاطر امیر قلعه نویی است. مقابل پرسپولیس وقتی دو بر یک بود اشکان خورشیدی پنالتی نگرفت. بازی با تراکتور آقای کرمانشاهی یک دقیقه و نیم وقت اضافه می‌گیرد در حالی که ۲۰ ثانیه باید می‌گرفت. اشتباه وقتی تکرار شود نامش تصمیم است؛ دو سال و نیم است که این تصمیمات گرفته می شود. بیژن حیدری پنالتی دیاباته را گرفت. موعود بنیادی‌فرد پنالتی قایدی را گرفت. عارف غلامی باید بازی قبل اخراج می‌شد. وقتی هم بازی آسیایی داوران حق را رعایت می‌کنند و آنجا به مشکل می‌خورند می‌گویند ناداوری شده است. اینجا ظلم می‌کنید و آنجا جواب می‌گیرید چون خدا آن بالا نشسته است.

قلعه‌نویی در پایان گفت: ما هم می‌توانستیم وقتی بازی یک بر صفر بود اتلاف وقت کنیم اما لقمه و نطفه‌مان سالم است. دلم برای بازیکنانم می‌سوزد. آقای منصوریان بیا جواب بده. شما که آن حرفها را زدی بیا جواب بده. پنالتی‌های سالم ما را می‌گرفتند آقایان ناراحت می‌شدند. چطور موقعی که می‌برید همه چیز تاکتیکی است ولی وقتی می‌بازید تقصیر قلعه نویی است. من دقیقه یک فهمیدم در این بازی چه خبر است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    9 5
    بالاخره یک جورایی باید به کیسه هم یک جام بدن اون فغانی را از استرالیا آوردن دربی را براشون دربیارد و بره
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      3 3
      سعید معروف گفته تیم حکومت چجوری صاحب مسعودجام میشد
    • علیرضا US ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      3 1
      حرف مفت نزن
  • کشاورز IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 1
    معروف عشق است.یاشاسین سعیدمعروف
  • ابراهیم IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    به نام خدای تبارک و تعالی به خاطر جوانان ایران اسلامی به زودی خبرهای خوبی در مورد اشخاص و باندهای فعال معرفی خواهد شد.با تلاش جان برکفان گمنام
  • mojtaba SE ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    1 1
    کلا باید از مربی گری اخراجش کرد ..یا حداقل دو سال صلاحیت مربی گری رو ازش گرفت..فوتبال ربطی به ظلم نداره.این فرد فوتبال رو بست به کل نظر مخالف و هرج و مرج طلبیش ..اگر فوتبال بد است خوب بره چرا میگه ببندینش.
  • حرف حق IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 1
    یک صحنه بجز پنالتی رو بیار نشون بده اصلآ تمام خطاها رو نشون بدید اگر یک سوت بنفع استقلال زده حق با شماست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس