ویتنام

وزیر دفاع ویتنام طی سخنانی از اهمیت همکاری های نظامی میان هانوئی و مسکو دفاع کرده و خواستار توسعه روابط نظامی کشورش با مسکو شد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «فا وان جیانگ» وزیر دفاع ویتنام طی سخنانی از اهمیت همکاری های نظامی میان هانوئی و مسکو دفاع کرده و خواستار توسعه این روابط شد.

بر اساس این گزارش، وزیر دفاع ویتنام که در این سخنان را در جریان دیدار با «گنادی بزدتکو» سفیر جدید روسیه در هانوئی، پایتخت ویتنام مطرح می کرد، گفت: مردم ویتنام و ارتش ویتنام همواره دوستی دیرینه خود با روسیه و کمک های موثر مسکو به ویتنام را ارج می نهند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد که همکاریهای دفاعی مشترک میان دو کشور، نقش اساسی در توسعه شراکت جامع استراتژیک میان هانوئی و مسکو ایفا می کند.

لازم به ذکر است بر اساس توافقنامه مشترک امضا شده میان وزرای دفاع ویتنام و روسیه، همکاری های هانوئی و مسکو قرار است از سال جاری میلادی بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، مورد توسعه قرار گیرد.

به گفته وزیر دفاع ویتنام، همکاری های دو کشور در حوزه دفاعی به دو بخش فنی و نظامی تقسیم شده که این همکاری ها قرار است امسال در هر دو بخش مورد توسعه قرار داده شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس