یک شرکت سرمایه‌گذاری به جمع بازار پایه‌ای‌های فرابورس پیوست

شرکت بین‌المللی سرمایه‌گذاری توسعه و تجارت هیرمد به عنوان دویست و شصت و سومین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

به گزارش مشرق، شرکت بین‌المللی سرمایه‌گذاری توسعه و تجارت هیرمد(سهامی عام) به استناد مصوبه کمیته درج فرابورس به عنوان دویست و شصت و سومین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مثبت بورس به تنفیذ حکم ریاست جمهوری رئیسی

این شرکت که با شماره ۱۱۷۱۷ در تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال گذشته نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "بهیر" در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرگروه سایر واسطه‌گری‌های مالی روی تابلوی زرد بازار پایه فرابورس درج شده است.

شایان ذکر است شرکت بین‌المللی سرمایه‌گذاری توسعه تجارت هیرمند به عنوان اولین شرکت سهامی عام دانشگاهی کشور با مشارکت دانشگاه علم و صنعت ایران و جامعه دانشگاهی با رویکرد سرمایه گذاری در یافته‌های پژوهشی دانشگاهی و ارائه خدمات به جامعه دانشگاهی از سال ۱۳۹۶ به دنبال افزایش سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی خود با سهامداری ۳۰ درصدی دانشگاه علم و صنعت ایران و ۷۰ درصدی اعضای هیئت علمی فعالیت عملیاتی خود را آغاز کرده است.

در شرکت هیرمند تاکنون فعالیت های گسترده ای توسط دپارتمان‌های مجزا تعریف شده که از میان آنها می توان به صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر(VC)،گروه صنعت، گروه معدن،گروه عمران و ابنیه و گروه فناوری اطلاعات اشاره کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس