کد خبر 1253231
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

برای خرید از آمازون و ایبی گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار دارند، اما پیشنهاد ما به شما مالتینا است. چرا مالتینا؟ با ما همراه شوید تا به شما بگوئیم ویژگی های مالتینا در خرید از آمازون چگونه تجربه بهتر و شیرین تری برای شما رقم میزند.

چرا مالتینا؟

مالتینا نام آشنایی است که در کنار خرید از آمازون میدرخشد. تجربه خرید از آمازون با خدمات ویژه مالتینا میتواند شیرین تر باشد و دغدغهه های کاربران ایرانی را کم کند، چگونه؟ در ادامه با برخی از خدمات ویژه مالتینا آشنا خواهیم شد.

تجربه شیرین خرید از آمازون و ایبی با مالتینا

مالتینا یکی از قدیمی ترین ها

به جرات می توان گفت مالتینا یکی از قدیمی ترین سایت هایی است که خدمات خرید از آمازون را به شکل قانونی و اصولی در اختیار ایرانیان قرار داده است. مالتینا بیش از 4 سال سابقه فعالیت داشته ودارای اینماد می باشد و تمامی سفارشات را از دروازه قانونی کشور یعنی گمرک جمهوری اسلامی ایران وارد میکند.

دسترسی به دنیایی از کالاهای متنوع و با کیفیت

آمازون یک فروشگاه آنلاین است که در کشورهای مختلف و با پسوند کشورهای مختلف دامنه و نمایندگی دارد. در این میان تنوع و تعداد محصولات موجود در آمازون دات کام بسیار بیشتر از دامنه های دیگر است . با خرید از آمازون از طریق مالتینا شما در دنیایی با بیش از 500 میلیون کالا وارد خواهید شد.مزیت دیگر آنکه محصولات موجود در آمازون دات کام از بالاترین و بهترین درجه های کیفی برخوردارند چرا که این محصولات در آمریکا عرضه میشوند. مالتینا خرید کالاهای خود را تنها از آمازون دات کام (آمازون آمریکا) انجام می دهد از این رو شما از دو مزیت تنوع بالا و درجه کیفیت عالی برخوردار خواهید شد.

مالتینا و خرید از ایبی

در کنار خرید از آمازون، مالتینا امکان خرید از ایبی دات کام را نیز برای شما فراهم آورده است. بنابراین اگر شما کالای مودر نظرتان را فقط در ایبی پیدا کردید، می توانید آن را توسط مالتینا خرید کنید.

جست و جوی انگلیسی و فارسی در مالتینا

مالتینا نسخه فارسی سایت آمازون آمریکا است. تمامی صفحات و کالاهای موجود در سایت آمازون در مالتینا به زبان فارسی موجود هستند. از این رو شما می توانید به راحتی کالا و برند مورد نظرتان را هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی جست و جو کرده و آن را به راحتی در میان میلیون ها کالا پیدا کنید.

تجربه شیرین خرید از آمازون و ایبی با مالتینا

مشاهده کامنت های کاربران آمازون به زبان فارسی

یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از کیفیت یک کالا، مشاهده نظرات مشتریان قبلی آن است. یکی از دلایل دیگری برای پاسخ به سوال چرا مالتینا؟ آن که در مالتینا و در صفحه هر محصول، کامنت های مشتریان آمازون به زبان فارسی برگردانده شده اند تا شما بتوانید آن ها را بخوانید. با این کار شما از کیفیت یا عدم کیفیت محصول تا حد زیادی مطمئن خواهید شد.

استفاده از افزونه گوگل کروم و اپلیکیشن مالتینا

فرقی نمی کند چه از تلفن همراه استفاده کنید یا لپ تاپ، افزونه گوگل کروم و اپلیکیشن مالتینا برای راحتی بیشتر کاربران طراحی و راه اندازی شده است.

با نصب افزونه گوگل کروم مالتینا، زمانی که وارد سایت اصلی آمازون شوید، در گوشه بالای هر کالا، میتوانید قیمت نهایی به تومان را مشاهده کنید. و با کلیک بر روی آن، وارد سایت مالتینا شده و مراحل خرید را ادامه دهید.

همچنین اپلیکیشن مالتینا برای نسخه اندروید و iOS قابل نصب بوده و شما می توانید آن را روی هر تلفن هوشمندی نصب کنید.

مالتینا و کم ترین هزینه حمل و گمرک

همان طور که می دانید زمانی که شما یک کالا را از کشورهای خارجی تهیه می کنید، بخش زیادی از هزینه نهایی صرف هزینه گمرک و حمل و نقل آن خواهد شد. در این خصوص مالتینا پایین ترین هزینه ممکن را از مخاطبان خود دریافت می کند تا با کاهش هزینه نهایی، هر شخصی بتواند متناسب با بودجه خود خرید از آمازون را با مالتینا تجربه کند.

تجربه شیرین خرید از آمازون و ایبی با مالتینا

خدمات گارانتی مالتینا

خرید از آمریکا شاید کمی برای شما نگران کننده باشد! آیا کالا بعد از تحویل سالم بوده و به خوبی کار می کند؟ اگر این مساله شما را در خرید دو دل کرده است، نگران نباشید. اگر هنگام خرید تیک گارانتی کالا را زده و هزینه گارانتی را پرداخت کنید، مالتینا کالاهای خریداری شده شما را با توجه به نوع آن، بین 3 الی 12 ماه بعد از خرید پشتیبانی میکند.

دریافت اعتبار خرید

از دیگر مزایای ویژه خرید از مالتینا، دریافت اعتبار بعد از هر خرید است. چگونه؟ درصدی از مبلغ خرید شما بعد از دریافت کالا با عنوان اعتبار خرید به کیف پول شما بازگشت داده میشود. در خرید های بعدی شما می توانید از این اعتباراستفاده کرده و بخشی از هزینه کالا را با اعتبار خرید خود پرداخت کنید.

تخفیف های ویژه مالتینا

اگر کمی با سایت آمازون آشنا باشید، می دانید که بسیاری از محصولات با تخفیف های ویژه به فروش می رسند. در کنار این تحفیف ها، مالتینا نیز در مناسبت های مختلف مانند جمعه سیاه، کریسمس، عید و غیره، جشنواره های مختلفی برگزار کرده و کد تخفیف خرید از آمازون در اختیار کاربران قرار میدهد.

تجربه شیرین خرید از آمازون و ایبی با مالتینا

تضمین و گارانتی زمان ارسال مالتینا

کالای خریداری شده از آمازون بین 4 تا 6 هفته بعد از تحویل به دفتر آمریکا، به درب منزل شما فرستاده خواهد شد. اگر به هر دلیلی کالا دیرتر از زمان عنوان شده و بعد از گذشت 10 هفته کاری به شما تحویل داده شود، طبق قوانین وجه التزام مالتینا، به شما خسارت روزشمار جهت جبران  تاخیر، پرداخت خواهد شد.

ارسال سریع و امن کالا با مالتینا اکسپرس در تهران بزرگ

چرا مالتینا؟ یکی دیگر از تفاوت های اصلی که مالتینا را متمایز میکند، وجود سیستم ارسال خصوصی مالتینا می باشد.تمامی کالاها در تهران توسط مالتینا اکسپرس ارسال میشوند ، با اینکار کالا طی مدت خیلی کوتاهی بدست مشتریان میرسند و اطمینان از صحت و سلامت کالا نیز تظمین میشود. ارسال به شهرهای دیگر نیز به صورت کاملا رایگان و از طریق پست انجام شده و شما هزینه جداگانه ای برای آن پرداخت نخواهید کرد.

کالاهای تحویل فوری مالتینا (موجود بودن کالاهای پرفروش در انبار ایران)

برای خرید برخی از کالاها نیاز ندارید که چند هفته صبر کنید! مالتینا بسیاری از کالاهای پرفروش و پرطرفدار را قبلا از آمازون تهیه کرده و در انبار خود نگه داری می کند. این کالاها با بهترین قیمت  و تخفیف ها به فروش میرسند و با خریداری این کالا ها نه تنها از خرید با صرفه تری برخوردار شده اید بلکه به صورت تحویل فوری و ارسال سریع (ظرف 24 الی 48 ساعت در تهران) کالای خود را دریافت خواهید کرد.

آشنایی بیشتر با محصولات آمازون در مالتینا بلاگ

مالتینا بلاگ مرجعی است برای نقد و بررسی محصولات تازه و به روز دیجیتالی و آمازونی که در کنار آن مطالب فرهنگی و جالبی برای سرگرمی بیشتر مخاطبان گردآوری میشود.

کلام آخر

مالتینا همواره در تلاش بوده تا بیشتر از یک واسطه خرید از آمازون عمل کند، از این رو همواره خدمات و ویژگی های جدید را با توجه به نیازهای اساسی مخاطبان ارتقا میدهد تا کاربران ایرانی بهترین و شیرین ترین تجربه ممکن را از خرید از آمازون داشته باشند. چنانچه برای خرید از آمازون یا ایبی به دنبال خریدی مطمئن هستید، بدون شک مالتینا بهترین انتخاب پیش روی شما است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس