کد خبر 1253135
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
سهام عدالت

مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف، سریع و همیشگی راه اندازی شد.

به گزارش مشرق به نقل از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی از مرکز پاسخگویی تخصصی «سمات» با بیان اینکه خدمات مرکز پاسخگویی تخصصی این شرکت در ۲ سطح به سهامداران ارائه می‌شود، اظهار داشت: در سطح اول نهادهای مالی، ناشران، ارکان بازار سرمایه، کارگزاری‌ها، حقوقی‌ها و … قرار دارند که با توجه به اینکه شناخت حرفه‌ای از بازار سرمایه دارند طبیعتاً خواسته و نیازهای آنان از این مرکز متفاوت‌تر از سایر افراد خواهد بود که ما با تلاش کارشناسان آگاه و کاردان در این مرکز سعی داریم تا بهترین خدمات را به این دسته از درخواست کنندگان ارائه دهیم.

هدف ویژه سامانه پاسخگویی

حسین فهیمی افزود: ارائه خدمات به جامعه چند میلیونی سهامداران در کشور از سوی این مرکز پاسخگویی تخصصی سطح بعدی و هدف ویژه این سامانه را در بر می‌گیرد که می‌بایست به نیازهای متنوع و گسترده سهامداران با پاسخگویی دقیق، شفاف و همیشگی بپردازد.

ارائه بالاترین سطح خدمات

مدیرعامل سمات در ادامه گفت: با پاسخگویی به نیازهای جامعه میلیونی سهامداران قصد داریم تا بهترین و بالاترین کیفیت پاسخگویی را در بازار سرمایه شکل دهیم تا با ارائه این سرویس‌ها، خدمت بزرگی به مردم کشورمان در زمینه رفع نیازها و آگاه سازی از آخرین وضعیت سهامداری شکل بگیرد.

پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی

فهیمی با بیان اینکه این تحول در سمات یک فرصت و نعمت بزرگ را به وجود آورده است، اظهار داشت: بدیهی است که وقتی این سامانه راه‌اندازی می‌شود نشان می‌دهد که یک انسجام جمعی در «سمات» شکل گرفته و خروجی آن به پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی به درخواست‌های جامعه سهامداران در کشور منجر می‌شود و همه این سرویس‌ها با همان شماره چهار رقمی ۱۵۶۹ در اختیار سهامداران قرار داده شده است.

تمرکز چندوجهی سامانه جدید

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در پایان گفت: تا پیش از راه اندازی این سامانه تخصصی، تمرکز این به پاسخگویی در خصوص سهام عدالت بود، اما از امروز در کنار این مساله به صورت تخصصی به همه سوالات مردم درباره خدمات شرکت، درخواست‌ها، پیگیری‌ها و… پاسخ داده خواهد شد تا سهامداران با کمترین دغدغه و به صورت غیرحضوری در شرایطی که شاهد ادامه شیوع کرونا در کشور هستیم بالاترین سطح پاسخگویی را با تماس با شماره ۱۵۶۹ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تجربه کنند.

تاریخچه سامانه ۱۵۶۹

شرکت سپرده گذاری مرکزی از خرداد ماه سال ۱۳۹۹ و با شروع آزاد سازی سهام عدالت، مرکز تماس ۲۴*۷ خود را با سرشماره کشوری ۱۵۶۹ افتتاح کرد که با گذشت بیش از یکسال از راه انداری این مرکز، توانسته است سهم بسزایی را در اطلاع رسانی، پشتیبانی و هدایت سهامداران بازار سرمایه در امور مربوط به سهام عدالت و بازار سرمایه داشته باشد.

در همین حال با توجه به اینکه مرکز پاسخگویی ۱۵۶۹، به عنوان یک برند و نماد پاسخگویی تخصصی بازار سرمایه شناخته شده، حال با راه اندازی یک واحد تخصصی در این مرکز، پاسخگویی به سوالات سهامداران بازار سرمایه در حوزه امور مربوط به سهامداران و معاونت عملیات «سمات» از جمله «اصلاح مشخصات، وضعیت دارایی، وضعیت فریز، فرایندهای مربوط به سبدگردان» و همچنین امور مربوط به معاونت حقوقی سمات از جمله «انتقال سهام متوفی به وراث، فرایند توقیف و توثیق اوراق بهادار» با داخلی‌های ۲ و ۳ مرکز تماس ۱۵۶۹ تماس حاصل نمایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهرام IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    این چه عدالتی است که سهامش را یه عده هنوز نگرفته اند و کانه شهروند ایران نیستیم ...!!! بابا ما ایرانی هستیم ؛ خارجی نیستیم ... به هر دلیل سهام ما جا مونده اقدامی کنید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس