کد خبر 1253104
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
والیبال

جایگاه نهایی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو مشخص شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال آمریکا صاحب مدال برنز ریو ۲۰۱۶ در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی با قبول شکست مقابل آرژانتین از صعود به مرحله یک‌چهارم بازماند و با قرارگرفتن در رده پنجم گروه B همراه با ایران به عنوان مشترک نهمی توکیو ۲۰۲۰ رسید.

این سومین و آخرین بازی گروه B در روز پایانی مرحله گروهی المپیک بود و با اتمام آن رده‌بندی نهایی این گروه نیز مشخص شد. روسیه، برزیل، آرژانتین، فرانسه، آمریکا و تونس به ترتیب در رده‌های اول تا ششم گروه B قرار گرفتند.

چهار تیم برتر گروه به مرحله یک‌چهارم صعود کردند، تونس همراه با ونزوئلا (تیم ششم گروه A) به عنوان مشترک یازدهمی رسید. آمریکا نیز همراه با ایران (تیم پنجم گروه A) در رده مشترک نهم توکیو ۲۰۲۰ قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شناس IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    4 5
    حالا باز خدا رو شکر با آمریکا مشترک شدیم!!! خب اینم خودش یه موهبت خدادادیه اگر قدرشو بدونیم!!!!
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    4 0
    ایکاش در کشور عزیز ما تنبیه و تشویق وجود داشت ، هنگام موفقیّت حضرات از دلار های باد آور ده مغروق میشوند امّا در تنبلی ها ، بی عرضگی ها و فرار از مشئولیت هیچگئنه پاسخگویی ندارد !!؟
  • محمد IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    2 0
    تیم والیبال ایران که چندی پیش هیچ اسمی ازش نبود ، الان به جایی رسیده که قدرتمندترین تیمهای جهان را که مدعی هستند را به چالش میکشد و یا میبرد باید گفت که خودش قهرمان است ، و ما به همه بازیکن های تیم والیبال دستمریزاد میگوییم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس