عملیات الحشد الشعبی علیه مخفیگاه‌های داعش در مناطق همجوار با ایران - کراپ‌شده

الحشد الشعبی از عملیات برق آسا و موفق نیروهای این سازمان علیه مخفیگاه‌های داعش در استان دیالی و همجوار مرز با ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان دیالی عراق از انجام یک عملیات امنیتی منحصر به فرد و موفقیت آمیز خبر داد که در نتیجه آن نیروهای الحشد به مناطق مورد استفاده بقایای داعش به عنوان مخفیگاه های این گروهک در شمال دیالی رسیدند.

استان دیالی در شرق عراق و همجوار با مرز ایران از زمان رژیم دیکتاتوری صدام حسین در عراق و به دنبال آن حمله آمریکا به این کشور کانون فعالیت عناصر تروریستی بوده و الحشد الشعبی طی سال‌های اخیر عملیات‌های موفق بسیاری را علیه آنها انجام داده است.

به گزارش موازین نیوز، طالب الموسوی در بیانیه‌ای گفت: واحدی از نیروهای الحشد الشعبی بر مبنای اطلاعاتی دقیق، یک عملیات برق آسا و سریع علیه مقرهایی در پادگان عائشه الکائن در ارتفاعات حمرین انجام داد و موفق شد به مناطقی که دشمن داعشی از آنجا به عنوان مخفیگاه‌های خود استفاده می‌کند، دسترسی پیدا کند.

وی افزود: در این عملیات نیروهای الحشد الشعبی چند بمب دستی متعلق به تروریست‌ها منفجر کردند و با وجود دمای بالا و منطقه کوهستانی ناهموار ماموریت خودرا با موفقیت انجام دادند و همچنان به تعقیب بقایای داعش ادامه خواهند داد.

عملیات الحشدالشعبی علیه مخفیگاه‌های داعش در مناطق همجوار با ایران

عملیات الحشدالشعبی علیه مخفیگاه‌های داعش در مناطق همجوار با ایران

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    به امید نابودی کامل تفکر مسموم سلفی و وهابیت خبیث. الهی آمین
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    دوشکاچی چرا حفاظ نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس