کد خبر 1252518
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
المپیک توکیو؛ صعود اسپانیا به نیمه‌نهایی با هت‌تریک بازیکن تعویضی

اسپانیا با عبور از سد ساحل عاج به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بخش مردان صعود کرد.

به گزارش مشرق، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بخش مردان با دیدار دو تیم اسپانیا و ساحل عاج از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز شد که در پایان نماینده اروپا در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه پرگل پنج بر ۲ به برتری رسید و راهی دور نیمه‌پایانی شد.

اریک بایی، مدافع تیم منچستریونایتد در دقیقه ۱۰ ساحل عاج را پیش انداخت اما ۲۰ دقیقه بعد دنی اولمو کار را به تساوی کشاند و بازی با نتیجه یک بر یک در نیمه نخست به اتمام رسید.

در ۴۵ دقیقه دوم بازی بدون رد و بدل شدن گلی رو به پایان بود تا اینکه مکس گرادل در دقیقه ۹۱ با یک شوت از زاویه بسته و با اشتباه اونای سیمون گل دوم نماینده آفریقا را به ثمر رساند و تیمش را در آستانه صعود قرار داد ولی این پایان ماجرا نبود. رافا میر مهاجم تیم اسپانیا در دقیقه ۹۲ وارد زمین شد و یک دقیقه بعد روی اشتباه مرگبار مدافعان ساحل عاج گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در وقت‌های اضافه این اسپانیا بود که نمایش بهتری داشت و موفق شد در هر نیمه گل به ثمر برساند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. ابتدا میکل اویارزابال در دقیقه ۹۸ از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر رساند و سپس رافا میر در دقیقه ۱۱۷ تیر خلاص را به پیکره نماینده آفریقا وارد کرد. میر در دقیقه ۱۲۱ سومین گلش را هم زد تا یک تنه باعث حذف ساحل عاج و صعود تیمش شود.

حالا لاروخا اولین تیمی است که به دور نیمه‌نهایی صعود کرده است. ساحل عاج هم با متحمل شدن اولین شکست دراین دوره از مسابقات از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس