کد خبر 1252334
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
واکنش وحید امیری به جدایی احتمالی برخی بازیکنان پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم با این شرایط باشگاه نه تنها من بلکه بازیکنانی را که قراردادشان تمام شده راضی نگه دارد.

به گزارش مشرق، وحید امیری بعد از پنجمین قهرمانی پرسپولیس، عنوان کرد: سال سختی بود و با وجود همه ناملایمت‌هایی که در حق پرسپولیس شد و تلاش‌های ما را نادیده گرفتند، خدا را شکر می‌کنم که قهرمانی را کسب کردیم. این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم که در این یک سال و نیم گذشته حامی ما بودند.

بازیکن پرسپولیس درباره اتمام قراردادش، تصریح کرد: من در اختیار باشگاه هستم و باید صحبت کنیم. امیدوارم باشگاه شرایط حال حاضر فوتبال کشور را درک کند و ببیند تیم‌های دیگر چطور تلاش می‌کنند، به قهرمانی برسند. تیمی که واقعا با این شرایط و سختی‌ها در یک سال و نیم گذشته روند صعودی خود را حفظ کرده، امیدوارم باشگاه هم تلاش کند بتواند نه فقط من، بلکه بازیکنانی را که قراردادشان تمام شده راضی نگه دارد.

وی در خصوص مشکلات مالی در این فصل، گفت: الان وقت این حرف‌ها نیست و باید خوشحال باشیم. سختی و مشکلات تا دلتان بخواهد، بوده اما الان وقت خوشحالی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 2
    اقای سمیعی به جای متلک به بازیکنهای غیور پرسپولیس دست به کار شو و قراردادها رو تمدید کن
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 0
    خسته نباشید قهرمان
  • افشین قالی دوست IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    2 0
    هر سال میگند پول نداریم و ننه من غریبی میکنند اما گرونترین بازیکنا رو میخرند ، تیم حکومتی ازظرف نظام حمایت میشه و اگر کسی قالی میدزده رو نمیشه بحساب تیم گزوشت خخخ
    • حسین IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      تا این نگاه حرف مفت وتهمت توشما هست تیم محبوبت نتیجه نمیگیره عادت کنیم به توانایی های خودمون فکر کنیم نه با کشیدن پایین دیگران اونها رو هم سطح خودمون کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس