کد خبر 1252276
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹

بازسازی ساختمان مانند ساخت بنای جدید نیاز به پشت سرگذاشتن مراحل مهم و اصولی دارد که عدم توجه به آن در نهایت مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم هرگونه تخریب و بازسازی در بخش های مختلف ساختمان های قدیمی و حتی جدید را بدون دانش و تخصص انجام ندهید چون ممکن است باعث تخریب ستون و دیوارهای مهم و پایه ساختمان شود که بسیار خطرناک خواهد بود. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، بهتر است مراحل انجام این کار را گام به گام و درست انجام دهید. 

کاژه ; بازسازی ساختمان ، نمای شیشه ای و روف گاردن

شهر ها مملو از ساختمان ها ایست که نه به اندازه یک ملک جدید تازه و به روز می باشند و نه مانند ملک های کلنگی قدیمی و بلا استفاده هستند. میتوان گفت که برای تخریب و ساخت مجدد برای این ساختمان ها هنوز زود است و می توان با مقداری ایجاد تغییر در بخش های مختلف آن، رنگ و نما و جلوه بهتری را به بنا بخشید. در این شرایط قطعا ارزش ساختمان تا حد زیادی افزایش پیدا می کند و می توانید با کیفیت بهتری در آن زندگی و یا آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانید. در بسیاری مواقع، هدف از بازسازی ساختمان های قدیمی افزایش قیمت آنها می باشد که با کمی هزینه می توان به فروش خوبی دست پیدا کرد.

کاژه به صورت تخصصی در بخشهای مختلف ساختمان فعالیت میکند. بازسازی ساختمان، نمای شیشه ساختمان و روف گاردن (باغ بام) از خدمات منحصر به فرد این شرکت میباشد.

کاژه ; بازسازی ساختمان ، نمای شیشه ای و روف گاردن

روف گاردن گزینه مناسبی در بازگرداندن طبیعت به فضای شهری

روف گاردن‌ها اغلب برای ساختمان های آپارتمانی، مراکز تفریحی و مدارس در مناطق شهری ایجاد می‌شوند. بنابراین مزایای گفته شده، جنبه تفریحی نیز دارند. در واقع یک فضای سبز چشم نواز می تواند به عنوان حیاط پشتی دوم در نظر گرفته شود. جالب اینجاست که مردم معمولا در روف گاردن دکوراسیون خاصی را اجرا می کنند و با قرار دادن مبلمان یک فضای دلنشینی برای شب نشینی ها و تمدد اعصاب و روان ایجاد می کنند.

تبدیل محوطه بلااستفاده روی بام به یک فضای سبز و محلی برای استراحت یک ایده هیجان انگیز به نظر میرسد.آیا تا حالا به  این موضوع فکر کرده‌اید؟ اینکه بتوانید روی پشت‌بام منزلتان، میوه، سبزی و انواع گل و گیاه را پرورش دهید، بسیار رؤیایی به نظر می‌رسد؛ خوشبختانه شما می‌توانید با ایجاد روف گاردن شهری، به این رؤیا رنگ حقیقت بزنید.

وقتی به زندگی کردن در شهرهای بزرگ و مخصوصاً کلان‌شهرها که بی‌شباهت به زندان‌های بتونی نیستند عادت کنید، حداکثر بهره‌برداری از حداقل فرصت‌ها را باید خوب یاد بگیرید و برخورداری از این مهارت مخصوصا وقتی موضوع ایجاد فضای سبز مطرح شود، اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. اینجاست که می‌توانید به ایده ساخت روف گاردن شهری که به آن باغ پشت‌بامی یا بام سبز هم می‌گویند، به‌طور جدی فکر کنید. با مراجعه با سایت کاژه با راه حلهایی برای روف گاردن و یا سیستم باغ سبز بیشتر آشنا شوید. اطلاعات در پائین مقاله موجود میباشد.

کاژه ; بازسازی ساختمان ، نمای شیشه ای و روف گاردن

سقف متحرک استخر ( پوشش تلسکوپی باز شونده استخر )

استخر محیطی است که گاهی به صورت سرپوشیده و گاهی به صورت سر باز می‌توان از آن استفاده کرد و لذت یک ورزش آبی را تجربه کرد. بدون تردید فصل زمستان انتخاب مناسبی برای استفاده از استخرهای رو باز نیست و شما بدون تردید دچار بیماری خواهید شد. به همین خاطر نیاز است برای بهره گرفتن از استخرهای سر باز فکری اندیشیده شود.

استفاده از استخر تفریحی در هر فصل سال مفرح و باعث نشاط میشود، مخصوصا این نشاط و شادی در کنار خانواده چند برابر نیز میگردد. در گذشته استفاده از استخر ها فقط در ماه های گرم سال امکان پذیر بود. با توسعه شهرنشینی و گسترش رفاه اجتماعی حضور استخر ها در آپارتمان ها و ویلا ها یک امکان ویژه و در برخی مکانها حتی ضروری نیز میباشد.

پوشش استخر ها را میتوان به شیوه ها و شکل های متنوعی ساخت. این تنوع در پوشش متحرک و استخر باز شو هم امکانپذیر است. استخر باز شو و یا همان سقف متحرک استخر که بستگی به بزرگی استخر و سازه ساخته شده میتواند اتوماتیک ( ریموت دار ) و یا دستی طراحی و ساخته شود.

سقف متحرک استخر این امکان را برای ما فراهم مینماید که در فصول سرد سال با بستن پوشش تلسکوپی استخر زیر برف و باران زمستان هم از هوای مطبوع ایجاد شده در زیر سازه و استخر بهره جست و هم در فصول گرم سال میتوان با گشودن و یا جمع کردن سازه تلسکوپی و جمع شونده استخر از آفتاب لذت بیشتری برد.

برای مشاوره و سفارش با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

88492314 – 09121509516 – www.kajeh.com    


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس