امام‌جمعه سمنان خداحافظی کرد/ آیت‌الله شاهچراغی: همواره در کنار مردم استان سمنان هستم؛ از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنم

نماینده پیشین ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در آخرین نماز جمعه که به امامت وی برگزار شد، گفت: همواره در کنار مردم استان سمنان هستم و از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در بین مردم نمازگزار و ولایتمدار سمنان اظهار داشت: نماز جمعه سنگر محکمی در برابر دشمنان است و باید جوانان بیشتر در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه باید نماز جمعه همیشه باشکوه برگزار شود تصریح کرد: من چه در جایگاه امام جماعت باشم، چه نباشم همواره در کنار مردم استان سمنان هستم و از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنم.

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه خدمت به مردم بسیار در نزد خداوند بسیار ارزشمند است و همه باید به این مهم در زندگی توجه کنیم به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند «در زمین، خداوند بندگان ناشناخته دارد که خدمتگزاران مردم هستند و در قیامت در امنیت خدا هستند».

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به پذیرش استعفای خود از سمت نمایندگی ولی‌فقیه در استان سمنان از سوی مقام معظم رهبری گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری اینجانب را در نمازهای جمعه مورد لطف قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا جمعه آینده امام‌جمعه جدید از سوی مقام معظم رهبری معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: من همراه و حامی امام‌جمعه جدید خواهم بود و احترام او بر همه واجب است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    5 5
    حفظه الله تعالی
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 5
    بازم دمش گرم
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    کار خوبی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس