احتمال رگبار رعد و برق و تندباد موقتی در تهران پیش بینی شده است

مدیر کل هواشناسی استان تهران از پیش بینی وقوع رگبار رعد و برق و تندباد موقتی برای امروز جمعه هشتم مرداد ماه در تهران خبر داد و گفت: خیزش گردوخاک در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران برای امروز جمعه هشتم مردادماه اظهار داشت: هوای تهران برای امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر
با احتمال رگبار، رعد و برق و تندباد موقتی پیش بینی شده و حداکثر دما ۳۵ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۲۵ درجه سانتی گراد خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای فعلی تهران ۳۲ درجه سانتی گراد است گفت: مجموع بارش ۲۴ ساعت گذشته شهرهای استان تهران تا ۱۰:۴۵ صبح امروز آبعلی ۰.۵ میلی متر و امین آباد فیروزکوه ۰.۱ میلی متر بوده است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران بیان داشت: تا روز یکشنبه ۱۰ مردادماه احتمال وقوع رگبارهای شبانه، رعدوبرق و تندباد موقتی (عمدتاً آخر وقت و بامداد) در مناطق مختلف شهر تهران محتمل است و این شرایط در ارتفاعات شمالی و شرقی استان، تا دوشنبه هفته آینده به تناوب تکرار می‌شود و احتمال آب گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در این نواحی وجود دارد.

جلالی عنوان داشت: خیزش گردوخاک در برخی نقاط (بویژه مناطق غربی و جنوبی استان) دور از انتظار نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس