نکونام

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: امیدوارم فردا بهترین روز فوتبال ایران باشد و فوتبال پاکی از هر ۱۶ تیم ببینیم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام امشب در نشست خبری پیش از بازی با  پدیده اظهار کرد: شرایط تیم‌ها در جدول مشخص است دو تیم‌ برای قهرمانی تلاش می‌کنند، سه تیم برای کسب سهمیه و سه تیم برای ماندن در لیگ برتر رقابت می‌کنند، لیگ امسال به نحوی است که تا روز آخر تمام بازی‌ها حائز اهمیت است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با بیان اینکه تعدادی از تیم‌ها که به امتیاز هفته‌های پایانی نیاز ندارند برای حیثیت فوتبال ایران بازی می‌کنند، ادامه داد: نیاز است همه تیم‌ها فوتبال پاک ارائه دهند تا هر تیمی  به عنوانی که لیاقت دارد، برسد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا بهترین روز فوتبال ایران باشد و فوتبال پاکی از هر ۱۶ تیم ببینیم، کسب سهمیه برای تیم ما به خودمان بستگی دارد، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم فردا نتیجه بگیریم.

نکونام عنوان کرد: امیدوارم فردا تیم نساجی بازی خوبی را داشته باشد و نماینده سیرجان را متوقف کند و اگر لیاقتش را داریم برسیم ولی تمام تمرکزمان روی بازی خودمان است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با تأکید بر اینکه پدیده تیم خوبی است، گفت: پدیده فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و از عقب زمین بازی‌سازی قابل توجهی دارند که واقعا کمتر تیمی در ایران انجام می‌دهد و شکل خاصی بازی می‌کنند.

وی بیان کرد: مربیان و بازیکنان پدیده دوستان من هستند و برای پدیده زحمت کشیده‌اند، برنامه‌ای که دارند را در زمین پیدا می‌کنند امیدوارم بتوانیم جایگاه چهارم را تصاحب کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج اصیل اریایی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    1 2
    باشد کاپیتان پاکترین روز فوتبال ایران از بازی با ماشین سازی شروع شد و با پیکان مهدی تاتارو پایان خواهد یافت ,,پرونده سیاه مهدی تاتارو با پارس جتوبی و نفت مسجد سلیمان مقابل لنگ قبلا هم روز فوتبال پاک پدید اورده بوده,,,کاپیتان کدام فوتبال پاک پنج امتیاز تاج کبیر توی دربی ها که دزدیده شد و به لنگ هدیه داده شد پس چه می شود
    • پنجمین قهرمانی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      3 0
      در شرایط فعلی الاستقلال السعودی درست تر هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس