اعتراف نشریه صهیونیست: پروژه عادی سازی روابط با «نه» ورزشکاران مسلمان ورشکسته شد

معتبرترین نشریه رژیم صهیونیستی به شکست پروژه بزرگ عادی سازی روابط در ورزش اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «یدیعوت أحرونوت» رژیم صهیونسیتی در گزارشی به شکست تلخ این رژیم اشغالگر در پروژه عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان و اعراب اعتراف کرد.

این نشریه معتبر عبری اعتراف کرد پروژه عادی سازی روابط با انصراف های متوالی ورزشکاران مسلمان و عرب مخصوصا در المپیک به بن بست رسیده و به نوعی هزینه های زیاد برای این پروژه بی فایده بوده است.

فتحی نورین جودوکا الجزایری در اولین روز مسابقات المپیک انصرافش را برای مواجه نشدن با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس را اعلام کرد و این اقدام ورزشکار مسلمان بازتاب گسترده ای در دنیا داشت.

بیشتر بخوانید:

واکنش نورین به حضور نماینده عربستان برابر ورزشکار صهیونیست

در پی این انصراف محمد عبدالرسول جودوکا سودانی نیز در حمایت از مقاومت فلسطین دست به اقدامی مشابه به نورین زد و حاضر به رویارویی با ورزشکار صهیونیست نشد.

دو انصراف پیاپی در مسابقات المپیک باعث شده تا این نشریه معتبر از واژه «وررشکستی پروژه عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان و عرب» استقاده کند.

این اعتراف تلخ نشریه صهیونیستی نشان می دهد پروژه عظیم چند صدمیلیون دلاری رژیم اشغالگر با کمک عربستان، بحرین و امارات برای عادی سازی روابط با نه گفتن ورزشکاران مسلمان برای رویارویی با صهیونیست ها با شکست مواجه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 6
    وضع اسرائیلیها اسفبارتر از انست با ورزش امید به بهبود شرایط خود داشته باشند. تاریخ نشان میدهد که سیاست بازی و قدرت نفوذ حرف اول را در دنیای سیاست و دوام اقتدار میزند
  • وطنم IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    9 4
    شما هزاران دلار هم برای تبلیغات و ... خرج کنید نمیتونید حقیقت رو در شبکه های مجازی خارجی ها مثل یوتوب، فیسبوک، توئیتر و .. به مردم آنها نشان دهید. تنها جاهایی که میشه حقیقت رو راحت و ارزان به کل جهان نشان داد المپیک، جام جهانی فوتبال، کشتی و ... است که همگی تماشا میکنند بدون فیلترینگ. هم فراگیرتره هم جاش بیشتر میسوزه.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    19 11
    با انصراف مسلمین اسرائیل برنده میشه میره مرحله بعد ! خب چرا وارد مسابقات میشید ؟!
  • AT ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    13 11
    ورزش به هیچ وجه نباید سیاسی شود»»مسابقه ندادن کار احمقانه ای است و در واقع خدمت به اسرائیل است»چون هم میتواند مظلوم نمایی کند و امکانات بیشتری از غرب بگیرد و هم به راحتی به مدالهای جهانی و المپیک برسد>ورزشکاران رژیم آپارتاید اسرائیل خیلی شاد میشوند اگر تعداد ورزشکاران کشورهای اسلامی در المپیک بیشتر شود و هر چه بیشتر انصراف بدهند برای این کشور سود بیشتری دارد و هیچ زیانی برایش نداشته و نخواهد داشت.
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      0 5
      چه جالب اونم جودو ... شاید پیامهایی برای ما ایرانیان بخصوص ملایی داشته باشه ... اگر ایمان نداشته باشیم خدا قسمت قوم دیگر میرود اعزه علی الکافرین
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      0 0
      هیچ سودی براشون نداره خیلی هم سوختن که مسلمونا آدم حسابشون نمیکنند
    • AT ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      2 0
      پاسخ به ۰۰:۰۷»»سعید ملایی یک فرصت طلبِ پول پرست است که به میهنش خیانت کرد،چون اگر ایران را دوست میداشت به هیچ وجه حاضر نمیشد زیر پرچم مغولستان برود»»میتوانست بطور مستقل زیر پرچم المپیک مسابقه بدهد»»هوادران مولایی یک مشت فرصت طلبِ وطن فروشِ بدخواه ایران هستند...
    • ایرانی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      انصراف از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس در جهان ورزش به معنای اینست که این رژیم فاقد هویت است.از طرفی انصراف ورزشکاران از رویارویی خودش نوعی جهاد است. دنیا میفهمد که این رژیم، کودک کش، نژاد پرست، جعلی واشغالگر است که سرزمین فلسطین را غصب واشغال کرده. نابود باد اسرائیل. پیروز باد فلسطین.
  • AT ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    4 8
    سمت چپیه(لباس آبیه) خیلی مناسبه برای بازی توو فیلم های ترسناک،»بچه هایی که حرف گوش نکنن رو هم میشه با عکسش ترسوند :))
  • US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    15 2
    دو موضوع کلیدی: ۱-اینها سرشان را بالا میگیرند و با افتخار عواقب کار را می‌پذیرند و بدین ترتیب پیامی محکم به دنیا میدهند که قابل تقدیر است، نه اینکه خود را به مریضی و مصدومیت و مردگی بزنند که هیچ پیامی ندارد ۲-اینها با انتخاب خود مسابقه نمیدهند نه اینکه حکومت مجبورشان کند، اتفاقا توبیخ هم میشوند، که قابل تقدیر است. برای همین وقتی‌ ورزشکاران ایران مسابقه نمیدهند، هیچ پیامی که ندارد، مورد تمسخر هم قرار میگیرند و بیخود مدال از دست میدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس