کد خبر 1251685
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
نتایج ورزشکاران ایران در ششمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۰

ورزشکاران ایران در روز ششم بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها در دو ماده مسابقه دادند.

به گزارش مشرق، ششمین روز از بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای کاروان ورزش ایران روز کم مسابقه ای بود و تنها دو دختر ایرانی در ماده های قایقرانی رویینگ و مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر مسابقه دادند. نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در توکیو به فینال B المپیک راه یافت.

* تیراندازی:

هانیه رستمیان پرچمدار زن کاروان ایران در المپیک توکیو در مرحله دقت تپانچه بادی ۲۵ متر با امتیاز ۲۸۹.۷ در رده شانزدهم ایستاد. این ماده فردا (جمعه) در مرحله سرعت و فینال ادامه خواهد داشت. هانیه رستمیان پیش از این در تپانچه بادی دهم و در میکس تپانچه بادی در کنار جواد فروغی در رده پنجم المپیک توکیو قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

ملایی: طوری پارو زدم که فردا هم انرژی داشته باشم

* قایقرانی:

نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در بازی های المپیک توکیو در مرحله نیمه نهایی رویینگ یک نفره زنان با قایقرانانی از کشورهای آمریکا، اتریش، ‌نیوزلند، کانادا و بریتانیابه رقابت پرداخت و با زمان ۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه ششم شد و به فینال B این مسابقات راه یافت. او باید برای کسب مقام هفتم تا دوازدهم مسابقه دهد.

نازنین ملایی در دور مقدماتی روئینگ سوم شد و به یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله هم عملکرد خوبی را به ثبت رساند و با سومی به نیمه‌نهایی صعود کرد. هیچ قایقران ایرانی تا به حال به فینال A و B المپیک صعود نکرده‌ بود.

نتایج ایران در ششمین روز المپیک ۲۰۲۰

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس