کد خبر 1251356
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
باقرزاده: حقمان بود ایتالیا را شکست دهیم/نتیجه‌ای که می‌خواستیم را از المپیک نگرفتیم

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: سابریست ها برای مدال آمده بودند و مطمئنا هر چه در توان داشتند را گذاشتند اما حقمان بود ایتالیا را شکست دهیم.

به گزارش مشرق، فضل الله باقرزاده در مورد عملکرد تیم سابر ایران در بازی های المپیک توکیو بیان کرد: هشت تیم برتر دنیا اینجا بودند و ما هم حقیقتا برای کسب مدال در بخش تیمی آمده بودیم. تمام زحمات خود را کشیدیم و بچه ها با انگیزه آمدند که ایتالیا را شکست دهند اما ورزش قهرمانی غیرقابل پیشی بینی است.

او ادامه داد: ضربه آخر را علی پاکدامن زد و همه دیدند این ضربه برای او بود و به کمیته ملی المپیک منعکس کردیم که شکایت کنیم هر چند که چیزی عاید ما نمی شود. ما به گونه ای برنامه ریزی کرده بودیم مجارستان را هم شکست دهیم و در فینال با کره رقابت کنیم.

باقرزاده همچنین گفت: علی پاکدامن فوق العاده بود اما بقیه اگر ۷۰ درصد توانمندی خود ا بروز می دادند، مدال کسب می کردیم. حق ما بود ایتالیا را شکست دهیم مطمئنا بچه ها زحمت خود را کشیدند و هر چه توان داشتند، گذاشتند. برای مقام پنجم هم ابتدا آمریکا را شکست دادیم اما بچه ها در مقابل مصر انگیزه نداشتند چون برای مدال آمده بودند.

باقرزاده در مورد اینکه محمد رهبری در بهترین وضعیت خودش نبود، تاکید کرد: او در رقابت های انفرادی مقابل فرانسه خوب بازی کرد اما به ایتالیا باخت. رهبری از توانمندی بسیار بالایی برخوردار است اما بازی اول با ایتالیا ۵ برصفر باخت که همین ما را عقب انداخت.

او از لحاظ تکنیکی و فنی بی نظیر است اما امروز روزش نبود. او در مورد عملکرد عابدینی نیز گفت: در مجموع مجتبی عابدینی خوب بود و پاکدامن بی نظیر بود اما نتیجه ای که می‌خواستیم را از المپیک نگرفتیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mojtaba SE ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    حق تان بود..!!تیم روسیه قهرمان المپیک است ,با نام خودش اجازه ندادن شرکت کنه.؟؟؟دل شما رمانتیگرهای کاملا احمق به چی خوشه ؟به داور؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس