کد خبر 1250881
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
جنگ تن به تن سابریست ها برای رسیدن به با ارزشترین مدال دنیا

پنجمین روز بازی های المپیک می تواند به تاریخی ترین روز المپیک برای شمشیربازی ایران تبدیل شود.

به گزارش مشرق، فردا چهارشنبه پنجمین روز بازی‌های المپیک توکیو، می تواند روز بزرگی برای تیم ملی شمشیربازی ایران باشد. سابریست ها که در این سال‌های اخیر موفقیت‌های مختلفی را به دست آورده اند، قرار است دست به کار بزرگی بزنند و تاریخ سازی را در بازی های المپیک توکیو داشته باشد.

کسب سهمیه تیمی المپیک، کسب اولین مدال قهرمانی جهان از مهمترین افتخارات تیم سابر ایران محسوب می شود و اگر فردا مدال المپیک توکیو هم به دست آید کلکسیون افتخارات این تیم کاملتر و بی نظیر تر خواهد شد.

تیم ایتالیا از تیم های مدعی و عنوان دار در جهان و المپیک است اما همین تیم سابقه مغلوب شدن برابر تیم ایران را در کارنامه دارد با وجود این که تیم ایتالیا تیم قدرتمندی محسوب می شود اما تیم سابر ایران هم از شمشیر بازان بسیار با انگیزه بهره می برد و با توجه به اینکه سالها منتظر چنین لحظه‌ای بودند تا برای مدال المپیک تلاش کنند، بنابراین به نظر نمی رسد که بخواهند به راحتی این فرصت را از دست بدهند و یا درگیر عناوین و اسم تیم ها شوند. فردا چهارشنبه رقابت دو تیم ایران و ایتالیا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به وقت توکیو آغاز می‌شود. تیم ایران آخرین تمرین خودش را امروز صبح انجام داد و اعضای تیم با توجه به رقابت حساسی که پیش رو دارند، قرار است تمام تمرکز خود را در روی مسابقات فردا بگذارند از این گفتگو با رسانه ها را به بعد از رقابت های فردا موکول کرده اند.

اعضای تیم ملی ایران: مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی

کادرفنی: پیمان فخری(سرمربی)، امین قربانی(مربی)

جدول مسابقات

یک هشتم نهایی: 

مصر- ژاپن

یک چهارم نهایی:

ایران- ایتالیا

مجارستان -امریکا

برنده ژاپن و مصر - کره جنوبی

آلمان- روسیه

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس