حمله

در پی انتشار گزارش‌هایی از انفجار در یکی از مراکز الحشد الشعبی در نجف اشرف سخنگوی ائتلاف آمریکا انجام هر گونه حمله هوایی در عراق و سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار گزارش‌هایی از انفجار در یکی از مراکز الحشد الشعبی در نجف اشرف سخنگوی ائتلاف آمریکا اعلام کرد این ائتلاف امروز و دیروز در عراق و سوریه حمله هوایی انجام نداده است.

نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق عصر دوشنبه از حملات پهپادی به مواضع خود در استان نجف اشرف خبر دادند. لشکر امام علی (ع) با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یکی از اردوگاههای وابسته به این لشکر در استان نجف، هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.

پایگا خبری بغداد الیوم ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این حملات در ساعات ۱۵ و ۳۰ دقیقه و ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت عراق صورت گرفته است. به گفته این لشکر، عملیات شناسایی پس از این حملات آغاز شده است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز هم خبر داد که این حملات پهپادی توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، ولی این خبر را منابع رسمی عراقی و متعلق به الحشد تأیید نکرده‌اند.

سخنگوی ائتلاف آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «ایالات متحده امروز یا دیروز هیچ حمله هوایی در سوریه یا عراق انجام نداده است. آمریکا/ائتلاف دفاع از خود را حق ذاتی‌اش می‌داند. محافظت از نیروها بالاترین اولویت ائتلاف است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس