کد خبر 1250287
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| عربستان طلسم کسب امتیاز را نشکست/ ۸ بازی و ۸ شکست در فوتبال المپیک

تیم فوتبال المپیک عربستان همچنان در حسرت کسب نخستین پیروزی‌اش در این مسابقات است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال المپیک عربستان که برای سومین بار حضور در بازی‌های فوتبال المپیک تابستانی را تجربه می‌کند در هشت مسابقه خود در این بازی‌ها موفق به کسب هیچ امتیازی نشده است.

عربستان در بازی‌های المپیک ۱۹۸۴ لس‌آنجلس برای نخستین بار مجوز حضور در مسابقات فوتبال المپیک را به دست آورد که در هر سه بازی برابر برزیل، آلمان و مراکش شکست خورد.

پس از آن در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا باز هم مقابل فرانسه، اسپانیا و استرالیا با سه شکست به کار خودش پایان داد و حالا در گروه چهارم بازی‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۰ پس از شکست در نخستین بازی مقابل ساحل عاج، در دومین مسابقه برابر آلمان هم مغلوب شد تا در هشت بازی در تاریخ المپیک هشت شکست در کارنامه نماینده آسیا ثبت شود.

آخرین مسابقه تیم المپیک عربستان چهارشنبه برابر برزیل مدعی اصلی قهرمان برگزار می‌شود که بعید است سعودی‌ها در این مسابقه هم بتوانند طلسم کسب امتیاز در بازی‌های المپیک را بشکنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 1
    چی میگی بابا ، ما که اصلا نتونستیم بریم المپیک
  • حمید IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    1 1
    عربستان حداقل چند بار به المپیک رفته . فوتبال ما چی ؟ با انتخاب مربیان بی کفایت تاکنون نتوانسته ایم به المپیک برویم. البته قبل ار انقلاب به بازیهای کانادا رفته بودیم و بعد از انقلاب هم بازیها تحریم بودکه به ما چه. الان را بگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس