کد خبر 1250267
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
ماروتا: لوکاکو فروشی نیست

مدیر اجرایی باشگاه اینتر می‌گوید که مهاجم بلژیکی این تیم فروشی نیست.

به گزارش مشرق، روملو لوکاکو که تابستان ۲۰۱۹ از منچستریونایتد جدا و به اینتر پیوست، در این تیم ایتالیایی فوق‌العاده ظاهر شده و تاکنون ۶۴ گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است. او فصل اخیر با به ثمر رساندن ۲۴ گل در ۳۶ بازی سری A نقش بسزایی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از ۱۱ سال داشت.

این مهاجم بلژیکی همچنین در یورو ۲۰۲۰ درخشان ظاهر شد و در پنج بازی، چهار گل برای تیم ملی بلژیک به ثمر رساند. همین عملکرد خوب از این مهاجم ۲۸ ساله سبب شده تا باشگاه‌هایی همچون چلسی و منچسترسیتی نسبت به خدمت گرفتن او علاقه‌مند باشند اما مدیر اجرایی باشگاه اینتر می‌گوید که ماشین گلزنی اینتر فروشی نیست.

بیشتر بخوانید:

رقم نجومی اینتر برای فروش لوکاکو

جوزپه ماروتا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما از جانب خود می‌توانیم بگوییم که لوکاکو فروشی نیست. روملو مهره مهمی در صفحه شطرنجی است که در اختیار سیمونه اینزاگی است.

اینتر در شرایط مالی نامناسبی به سرمی‌برد و همین موضوع باعث شد تا در اوایل ماه جاری میلادی مجبور به فروش اشرف حکیمی به پاری‌سن‌ژرمن شوند، انتقالی که این باشگاه ایتالیایی در حدود ۸۰ میلیون یورو از آن عایدش شد.

با وجود این مشکلات به نظر نمی‌رسد که اینتر بخواهد در این تابستان چوپ حراج را به دیگر ستاره‌هایش از جمله روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس بزند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس