کد خبر 1250244
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| آقایی: می‌خواهم این رؤیا را ادامه بدهم/ هدفم انجام بهترین مسابقه با نهایت تلاش است

بانوی بدمینتون‌باز کشورمان گفت که هدفش در بازی‌های المپیک انجام بهترین مسابقه با نهایت تلاش است.

به گزارش مشرق، ثریا آقایی بانوی بدمینتون‌باز کشورمان پس از پیروزی در نخستین بازی‌اش مقابل حریفی از مالدیو  اظهار داشت: من حریفم را می‌شناختم و بازی‌هایش را آنالیز کرده بودم. او و خواهرش دو نفری بازی می‌کنند و از بهترین‌های کشور خودشان هستند. امروز بازی خوبی انجام دادم، خیلی انگیزه داشتم و همه تلاشم را کردم تا آنچه برای من می‌ماند کسب نخستین پیروزی در المپیک باشد.

آقایی با بیان اینکه حریف بعدی‌اش از چین است و بازی سختی  را در پیش دارد، گفت: او نفر اول در کشور چین است و رنک هشت دنیا را در اختیار دارد. قطعاً بازی سختی دارم، اما هدف من مشخص است، انجام بهترین مسابقه با نهایت تلاش. از گروه ما یک نفر صعود می‌کند و هر اتفاقی ممکن است در ورزش رخ دهد. من یک بار همین چند وقت قبل یک رؤیا را تجربه کردم و دلم می‌خواهد تجربه دوباره‌ای داشته باشم.

بانوی بدمینتون باز ایران ادامه داد: من در هیچ مسابقه‌ای برای باخت بازی نکرده‌ام. از روزی که سهمیه‌ام قطعی شد ژاپن، توکیو و حتی این سالن را در ذهنم تصویرسازی کردم، لحظه به لحظه‌اش را با تمام جزئیات مرور کردم. من استرس داشتم و این طبیعی بود. پنج ماه قبل پایم را جراحی کرده بودم و این اولین مسابقه جدی‌ام بود که در آن شرکت می‌کردم. من گام به گام قدم بر می‌دارم و می‌خواهم ابتدا وارد جدول اصلی شوم و سپس به مسیرم ادامه دهم. مردم دعا کنند تا اتفاق‌های خوبی برای من بیفتد.

آقایی در واکنش به سؤال خبرنگار خارجی که پرسید ”بدمینتون در ایران اولویتی برای ورزش کردن نیست و حالا مردم شما چه حسی دارند؟»، خاطرنشان کرد: در ایران و از وقتی که من سهمیه گرفته‌ام دختران بیشتر به این رشته علاقه‌مند شده‌اند. من پیام‌های زیادی در فضای مجازی دریافت کرده‌ام و خیلی‌ها از من می‌پرسند که چطور می‌شود به سمت این رشته آمد. خوشحالم که دلیل این تغییر من بودم و امیدوارم اتفاق‌های بهتری برای بدمینتون در ایران بیفتد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 0
    با امید و تو کل خدا از تمام آلاشت استفاده کن . با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 0
    ایشالله مدال بگیری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس