کد خبر 1250227
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
گلایه ستاره تیم ملی والیبال از زمان برگزاری مسابقات المپیک / موسوی: بازی‌های صبح ژاپن، نصف شب ایران است

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان گفت: انجام بازی در ساعت ۹ صبح فوق‌العاده سخت است.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران امروز دومین دیدار خود در بازی‌های المپیک را مقابل ونزوئلا برگزار کرد و موفق به برتری ۳ بر صفر شد.

سیدمحمد موسوی، ملی‌پوش والیبال کشورمان در پایان این دیدار اظهار داشت: شاید فکر کنید بازی آسانی بود، اما از نظر ما هر دیدار در المپیک حکم یک فینال را دارد، چون نتیجه آن روی جایگاه تیمی و تعیین وضعیت تیم برای دیدارهای بعد تاثیر دارد.

این بازیکن نسبت به برگزاری بازی امروز در ساعت ٩ صبح به وقت ژاپن انتقاد کرد و ادامه داد: این موضوع سختی کار ما را بیشتر کرده بود، چون انجام بازی در این زمان فوق‌العاده سخت است. در واقع صبح توکیو، نصف شب ایران است و اگر هم از نظر ساعت خواب بدن در نظر گرفته شود، سخت است.

موسوی تصریح کرد: خدا را شکر با تلاش و هماهنگی تیمی نه تنها اجازه ندادیم این موضوع برای ما مشکل ساز شود، بلکه با نتیجه قاطع ۳ بر صفر هم بازی را به نفع خود تمام کردیم تا آماده دیدار سخت برابر کانادا شویم.

ملی‌پوش والیبال کشورمان با اشاره به پیروزی که مقابل لهستان به دست آمد، گفت: آن بازی هم خیلی مهم و سخت بود که با برد تمام شد، امیدواریم کانادا را هم از پیش رو برداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس