اظهارات جنجالی پورموسوی علیه نکونام: ثابت می‌کنم جادوگر کیست/اجازه نمی دهم او در خوزستان مربیگری کند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان صحبت های جنجالی علیه جواد نکونام در نشست خبری داشت.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی بعد از بازی مقابل فولاد در نشست خبری، اظهار داشت: خوشحالم بعد از ۲ سال دوستان را می‌بینم. به هواداران فولاد تبریک می‌گویم اما برای فوتبال خوزستان تاسف می‌خورم. فوتبالی که ۲ سال است هویت خود را از دست داده و تبدیل به جار و جنجال و افترا شده است.

سرمربی نفت آبادان یادآور شد: فوتبال خوزستان یقه‌گیری و یقه‌کشی شده و ندیده‌ام یک تیمی در این زمین بازی کند و برود اما به او بی احترامی نشود. به من که فرزند خوزستان هستم امروز بی احترامی شد که اصلا نمی‌گذرم. به من تهمت زدند و گفتند جادوگر. امیدوارم در کمیته اخلاق آن را ثابت کنند اما من همین الان ثابت می‌کنم جادوگر کیست.

وی ادامه داد: ۲ سال گذشته روی خط دروازه چه کسی آب ریختند که دوربین آن را نشان داد؟ در بازی با استقلال چه کسی گفت "اجی، مجی"؟ روباه در کدام بازی وارد زمین شد؟ در باشگاه فولاد «فلانی» چه کاره‌ است که هر هفته در هر بازی از مسیر بندرعباس به اهواز می‌آید؟ نامه مکتوب داریم که در بازی با نفت گفتند او میهمان است و ما او را راه دادیم در حالی که نه فوتبالی است و نه کادر فنی.

پورموسوی تصریح کرد: ۲ سال است که پشت پنجره پنهان شده‌اند. چه کسی پنجره فولاد را بست؟ قرارداد بلبلی چگونه و کجا دستکاری شده؟ در تهران. چه کسانی حضور داشتند؟ چه کسی به او گفت نترس، امضا کن و من پشت تو هستم؟ اول فصل تمام بازیکنان‌شان را گرفتند و پنجره را بستند. صورتجلسه ۳۰۰ میلیونی در باشگاه موجود است، امضا شد اما عمل نشد تا پنجره تیم بسته شود، چرا؟ برای اینکه فرار کنند. به شما قول می‌دهم از امشب با تمام وجود مقابل نکونام می‌ایستم اجازه نمی‌دهم او در این استان مربیگری کند چون در حضور همه به من که فرزند خوزستان هستم توهین کرد.

سرمربی نفت آبادان گفت: داور چهارم بزدل بود، چون شنید اما کاری نکرد اما من از حق خودم دفاع کردم. به من بی‌احترامی کرد من هم این کار را کردم اما از مردم معذرت می‌خواهم چون در ذات من نیست. او نیاز داشت اینجا بعد از دوسال در دهانش بکوبند تا فکر نکند کجای فوتبال بوده است؟ چرا  فقط مقابل تیم‌ها خوزستانی تهمت و افترا می‌زند؟ حرف خودشان است و می‌گویند ۲۶ هفته طلسم ما شکسته نشده، طلسم یعنی چه؟ 

وی با انتقاد به عملکرد نکونام، تصریح کرد: نکونام دو سال به مربیان و بازیکنان خوزستانی بی احترامی کرد و به مسئولان استان تاخت. خیلی برای نیمکت او متاسفم که مصاحبه نمی‌کنند و امروز آنها هم به من بی احترامی کردند. ما باختیم اما سرمان بالاست. آنها از فرصت‌های خود استفاده کردند اما ما نه. در فوتبال برنده و بازنده هست اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی فولاد گل دوم را می‌زند به من بی احترامی و توهین می‌کنند؟ همه دیدند و شنیدند. قضاوت داور خوب بود اما من از داور چهارم گلایه دارم.

سرمربی نفت عنوان کرد: به من گفتند جادوگر و کمک‌ مربیان هم شنیدند، این موضوع باید در کمیته اخلاق ثابت شود. اگر من پیراهن مشکی با دکمه سفید می‌پوشم آرشیو خود را نگاه کنید به غیر از بازی گذشته، چند بازی خودش مشکی پوشیده است؟ من پیراهن مشکی با دکمه سفید می‌پوشم، این هفته باختم و فصل قبل هم سقوط کردم اما نکونام همیشه با این پیراهن همیشه در این ورزشگاه حاضر شده است.

وی درباره بازی نفت، خاطرنشان کرد: بازی پایاپای بود اما روی ارسال دروازه‌بان روی خروج دچار تردید و دروازه ما باز شد. فولاد موقعیت آن چنانی نداشت. تعداد پاس فوتبال است اما اینکه پاس قطر بلند بدهید نمی‌توان گفت فوتبال است. 

وی درباره تاخیر در زمین در ابتدای بازی گفت: نماز می‌خواندم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قلی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 2
    آقا اصلا جادوگر منم!ولی تو چکاره حسنی که تزاری نکونام مربیگری بکنه؟بهتره یه نگاه به سابقه ورزشی خودت و نکونام بندازی.حیف صنعت نفت ‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس