سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه گفت: مشکلات موجود را با عزم قوی ملت و نظام حل خواهیم کرد، عزم نظام همانگونه که دو روز پیش در کلام رهبر فرزانه انقلاب شنیدید برای حل مشکلات جامعه جدی است.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی عصر امروز در یادواره شهدای شهرستان سنندج که با محوریت شهیدان شکیبا سلیمی و مسعود غمیان در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیقی به من دست داد تا در لاله‌زار کردستان در جمع مردم شرافتمند، نجیب، آگاه و بصیر و فداکار و وفادار این دیار زیبا که نگین درخشان کشور عزیزمان ایران است، شرف حضور پیدا کنم.

فرمانده کل سپاه اذعان داشت: اینجا گرد هم جمع شده‌ایم تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های دو شهید ارزشمند سرزمین والامقام کردستان تجلیل کنیم، آنان که بزرگند و با بزرگداشت خاطراتشان آنان را در اعماق قلبمان جاودانه می‌کنیم.

وی افزود: من شخصا و همه پاسداران برای مردم کردستان ارزشی خاص و فوق‌العاده قائل هستیم، مردمان صاحب فرهنگ بزرگ در این سرزمین انسان‌های برجسته‌ای هستند که فرازهایی از تاریخ کشور و اسلام را در این دوران ۴۳ ساله ظهور اسلام درنوردیدند.

به گفته سردار سلامی، مردم کردستان در مقابل دشمنان بزرگی سینه سپر کردند و شاهد این ادعا شهادت ۵۴۰۰ جوان برومند سرزمین زیبا و دل‌انگیز این استان است که چشمه‌سار خون پاک شهیدان است.

فرمانده کل سپاه اذعان داشت: ده‌ها سال است چشمه‌سارهای خون‌رنگ شهادت در سرزمین کردستان جاری است، شهادت اوج فداکاری یک ملت و قوم است و نشانه آگاهی مخلصانه و ایمان آگاهانه به ارزش‌های پاک و مقدسی است که از جان خود برای حفظ جان مردم و فرزندان گذشتند.

وی افزود: مردم کردستان مردمانی هستند که هرگز به دشمنان اسلام و ایران لبخند نمی‌زنند و اجازه قدم گذاشتن دشمنان بر خاک این سرزمین نمی‌دهند.

سردار سلامی تصریح کرد: مردم کردستان را با پاسداری از شکوه استقلال، با همیت و غیرت و با روح جوانمردی و شجاعت و دلاوری در میدان‌های سخت می‌شناسیم که هیچ بیگانه‌ای نتوانسته است قامت این مردم را خمیده کند، بنابراین مردم این سرزمین برای مقدس هستند.

وی عنوان کرد: شهیدان سوداگرانی زیرک و با هوش‌اند و می‌دانند که با خداوند معامله می‌کنند و اگرچه ظاهرا عمر خود را در این دنیا کوتاه می‌کنند اما یک ملت را جاودانه می‌کنند.

فقر، عقب‌ماندگی، ناامنی، تفرقه و آتش ارمغان دشمنان اسلام است

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اگر خون شهیدانی چون شهیدان شکیبا سلیمی و مسعود غمیان نبود چه سرنوشتی در انتظار مردم کردستان و ملت ایران بود.

به گفته سردار سلامی، دشمنان به دنبال این هستند که پاره‌های تن جهان اسلام را یکی یکی از جهان اسلام بگیرند، ملت‌های مسلمان را تجزیه کنند، کشورهای بزرگ اسلامی را کوچک کنند و آنها را به اعضای کوچکتری تقسیم کنند و در نهایت، فقر، عقب‌ماندگی، ناامنی، تفرقه و آتش ارمغان دشمنان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: آنها در هر سرزمینی که قدم گذاشتند، آن سرزمین را به ویرانه‌ای تبدیل کردند، مردمان آن سرزمین را آواره کردند و نوامیس مسلمین را در بیابان‌ها رها کردند، کودکان مسلمان را یتیم کردند، فرزندان کوچک را در آغوش مادرانشان کشتند.

سردار سلامی اذعان داشت: اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها یک ملت را از خانه و کاشانه خود آواره کردند و هنوز هم هر زمان که بتوانند با غرش موشک‌ها و بمب‌ها بر سرخانه‌های مردم فلسطین آوار می‌ریزند، هرچند امروز فلسطین یک حقیقت زنده است یک جماعت سلحشور و حماسه‌آفرین است که با عملیات شمشیر قدس خود در ۱۲ روز ضربات مهلکی بر پیکر رژیم صهیونیستی می‌زند.

وی افزود: اما رژیمی که از حمایت آمریکا و اروپا و بعضی از سران رژیم‌های مرتجع حاکم بر کشورهای اسلامی بهره‌مند است جز بمباران شبانه بر خانه مردم بی‌دفاع فلسطین کار دیگری نمی‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به مردم سوریه نگاه کنید، آیا آن زمان که مردم آمریکا نقشه سیاسی سوریه را می‌کشیدند تا آن را تغییر دهند شما چیزی جز ویرانی حمس، حلم، بوکمال و قائم می‌بینید و یا چیزی جز آوارگی مردمی که در شهرها آرام، امن و ایمن بودند و خدا را عبادت می‌کردند وعزیز بودند، می‌بینید، آیا چیزی جز لطمه‌زدن و از بین بردن کرامت این مردم در ذهن و مخیله دشمنان ما دیده شد.

مشکلات موجود را با عزم قوی ملت و نظام حل خواهیم کرد/ کردستان مدفن آرزوها و قبرستان سیاست‌های دشمنان ماست

آمریکا با فتنه جدید افغانستان را در آستانه یک جنگ داخلی قرار داد

وی عنوان کرد: وقتی در عراق این همه کشت و کشتار انجام دادند و این سرزمین را اشغال کردند و سرزمین‌های مقدس را زیر چکمه‌های خود گرفتند، آیا اشغالگری چیزی جز این بدبختی‌ها و تفرقه‌های خونین به دنبال داشت؟

سردار سلامی اضافه کرد: ارمغان آمریکا و رژیم دست‌نشانده آل سعود برای مردم فقیر اما مومن و مقاوم یمن که مسلمانانی مظلوم هستند و فقط می‌خواهند در سرزمین‌شان زندگی کنند، از بین بردن نعمت زندگی برای مردم این کشور بود و مردم عزیز ما در این دیار به این واقعیت‌های تلخ آگاه هستند.

وی گفت: بعد از ۲۰ سال آمریکا دوباره با فتنه جدید افغانستان را در آستانه یک جنگ داخلی قرار داد، اگر به همه سرزمین‌های اسلامی نگاه کنید می‌بینید که شراره‌های آتش از سوی غرب و غرب‌گراها و مرتجعان بر سر مردم مسلمان می‌بارد.

فرمانده کل سپاه افزود: اینکه می‌گویم مردم کردستان فهیم و بصیر هستند، دشمن و دوست را خوب می‌شناسند این داستان‌ها را آنها دیده‌اند و می‌دانند که نباید ذهن و قلب هیچ مسلمان ایرانی بازتاب و انعکاس و پژواک صدای بیگانه باشد و برای همین کردستان مدفن آرزوهای دشمنان و قبرستان سیاست‌های دشمنان ماست.

وی اضافه کرد: این سرزمین امروز امن و ایمن و در حال رشد است و می‌درخشد و باشکوه است، هم جمال مردمانش هم جلال سرزمینش باشکوه است و باشکوه از آن یاد می‌شود و این ثمره شهادت فرزندان این امت است.

سردار سلامی تصریح کرد: این ثمره شهادت پیشمرگان مسلمان کرد و ثمره استواری و صلابت سینه‌های ستبر مردمان این سرزمین و ثمره نجابت، دانایی، شکیبایی و بینایی مردمان این دیار است.

دشمن می‌خواهد از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده کند

وی گفت‌: هم‌اکنون نیز در بلندی و ارتفاعات این سرزمین جوانان شما و جوانانی از سایر بلاد با چشمانی باز، قامت‌های بلند، روحیه‌ای استوار، عزمی آهنین و پولادین از استقلال و مرزهایمان شرافتمندانه دفاع می‌کنند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: همه می دانند دشمن می‌خواهد از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده کنند و وقتی خشکسالی و کم آبی در خوزستان حاصل می‌شود همه دشمنان هم قسم می‌شوند تا علاوه بر خشکسالی و کم‌آبی که فضل الهی با مجاهدت همه مردم و مسئولان در حال رفع شدن است و حتی بخشی از آن رفع شده است، می‌خواهند مردم ما را به خیابان‌ها بکشانند و محیط زندگی مردم را ناامن کنند.

وی اذعان کرد: ولی مردم خوزستان هم بسیار فهیم و بصیر و دقیق عمل کردند و به سرعت صفوف خود را از عناصر متصل به دشمن جدا کردند و خوزستان آن امنیت و شادابی خود را بازیافت.

مشکلات موجود را با عزم قوی ملت و نظام حل خواهیم کرد

سردار سلامی خاطرنشان کرد: هر کشوری که نگاه کنید در جهان امروز دارای مشکل است، شما به آمریکا هم نگاه کنید، فقر، بیکاری و درماندگی می‌بینید که نمونه‌هایی از آن را چند شب پیش در رسانه‌ها دیدید که چگونه مردم در نیویورک در خیابان‌ها می‌خوابند و در اوج بدبختی هستند.

وی افزود: مشکلات موجود را با عزم قوی ملت و نظام حل خواهیم کرد، عزم نظام همانگونه که دو روز پیش در کلام رهبر فرزانه انقلاب شنیدید برای حل مشکلات جامعه جدی است.

وی عنوان کرد: انشاءالله دولت جدید با اراده و نفس جدید مستقر خواهد شد و همه با هم کمک خواهیم کرد مشکلات جامعه کاهش یابد و برآنها غلبه کنیم.

پاسداران پیشمرگان کرامت، عزت، شرافت و امنیت ملت هستند

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم ایران همانگونه که در تاریخ سرافراز بوده و صاحب تمدن‌های بزرگ بوده و اسلام را به زیبایی در متن خود پذیرفته است و امروز به برکت اسلام قامت برافراشته و با همه ابرقدرت‌های سلطه‌گر پنجه در پنجه انداخته و همه آنها را فراری داده و مرزهای خود و عمق سرزمینش را امن کرده و گام‌های بلندی برای پیشرفت برداشته است، به برکت خون‌های پاک این شهیدان این راه را ادامه خواهد داد.

وی افزود: ما به عنوان سپاه پاسداران با شما هستیم و قلب‌هایمان باهم است ما پیشمرگان شما برای کرامتتان، عزت‌تان، شرافتان و امنیتتان هستیم ما خادمان شما هستیم و چیزی جز رضایت خداوند برای خدمت به مردم آرزوی ما نیست و فقط به آن می‌اندیشیم.

سردار سلامی عنوان کرد: ذبح و قربانی‌شدن ما به پای آرزوها، آرمان، امنیت و رفاه و پیشرفت شما ملت برای ما یک آرزو است، دنیای ما وقتی زیباست که آخرت ما از رضایت شما زیبا و از رضایت رهبرشما و رضایت خداوند بزرگ زیبا شود و ما فقط به این می‌اندیشیم.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: ما به عنوان سپاه در خدمتتان هستیم، فرزندان این ملت لباس جهاد را از تن در نمی‌آورند و به دوستان هم گفته‌ایم هرچه می‌توانند خدمت و کمک کنند تا مشکلات حل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • BE ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    4 10
    عالی بود -- خیلی خیلی دقیق لوپ کلام را گفتید خدا حفظتون کنه
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 5
    سلام خدا بر سپاه پاسداران وهمه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران. خداقوت خسته نباشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس