کد خبر 1249918
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
محله جوادیه

رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم دولت جدید روند توسعه کشور را با سرعت به مسیر پیش بینی شده در چشم انداز ۲۰ ساله برساند.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران  در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: امیدواریم دولت جدید بتواند به وعده خود عمل کرده و روند توسعه کشور را با سرعت به مسیر پیش بینی شده در چشم انداز ۲۰ ساله برساند.

بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در جوادیه تهران

رئیس شورای شهر تهران گفت: در هفته گذشته شاهد وقایعی تلخ در استان خوزستان بودیم، وقایعی که نمی‌توان آنها را محدود به خشکسالی و کمبود آب دانست بلکه توسعه متعادل، متوازن و پایداری باید، کاستی‌های به جا مانده از جنگ و مشکلات پیشین خوزستان را جبران کند.

وی گفت: توسعه متعادل، توزیع عادلانه مواهب توسعه بین همه اقشار جامعه بود اما در خوزستان شاهد حضور صنایع بزرگ نفت و فولاد و پتروشیمی و پالایش هستیم بدون آنکه منافع این توسعه به اندازه کافی به میزبان این صنایع برسد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: توسعه متوازن، پیشرفت در همه ابعاد جامعه یعنی بهبود سلامت، آموزش و رفاه سایر شاخص‌های جامعه نه صرفاً رشد صنعتی و در خوزستان، تعدادی از شاخص‌های انسانی و اجتماعی به صورت متوازن رشد نکرده است.

وضعیت جوادیه تهران بهبود یابد

در ادامه حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا اظهارداشت: روزهایی پر از نگرانی را در کشور پشت سر می‌گذاریم. از پیک پنجم کرونا تا مشکلات دیگر و در میان این نگرانی‌ها اما، بیشتر دلواپس سیستان و بلوچستان و خوزستان هستیم. امیدوارم مشکلات اهالی این استان‌ها زودتر حل شده و پاسخی مناسب به مطالبات به حق مردم داده شود.

وی افزود: تذکر امروز بنده در مورد نابسامانی است که در محدوده غربی محله جوادیه و در حاشیه امتداد بزرگراه نواب که یارجانی نامگذاری شده وجود دارد. موضوعی که شماری از ساکنان این محله نیز آن را به بنده منتقل کرده و خواستار حل این معضل بودند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد:  محله جوادیه از سمت غرب به امتداد بزرگراه نواب و بوستان ولایت منتهی می‌شود و در جداره این لبه در محله جوادیه نیز بوستانی دیگر ایجاد شده است.متاسفانه مدتی است که در این محدوده از قسمت شمال محله جوادیه تا انتها ازدحام معتادان متجاهر، موادفروشان و بزهکاران مشاهده می‌شود و همین موضوع مورد اعتراض اهالی این بخش از محله نیز قرار گرفته است.

نظری گفت: به گفته اهالی این موضوع بارها به پلیس نیز گزارش شده اما به دلیل مجاورت بزرگراه با این محله معمولا تا قبل از رسیدن پلیس مجرمان محل را ترک کرده و فرار می‌کنند. نتیجه جمع‌آوری معتادان هم که چندان مورد رضایت ساکنین نبوده و بعد از چند روز این افراد و دیگر مصرف کنندگان دوباره به زیرپل، میانه بزرگراه و فضای سبز حاشیه این محله برمی‌گردند و موجب ایجاد ناامنی و احساس ناامنی برای اهالی می‌شوند.

وی بیان داشت: علاوه بر این، چندین مورد سرقت خرد از خودروهای سواری، درگیری و سرقت از منازل در این محدوده رخ داده که بر نگرانی اهالی افزوده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی می‌خواهم که کانکسی برای استقرار پلیس در این محل پیش‌بینی کند و از شهرداری تهران هم می‌خواهم تا علاوه بر تامین روشنایی و از بین بردن فضاهای بی‌دفاع در این محدوده، شرایط را برای استقرار کانکس پلیس فراهم کند، تا امنیت در این محله تامین شده و با تعلل‌مان باعث نشویم که محله قدیمی و خوشنام جوادیه نیز به وضعیتی نظیر آنچه امروز در برخی محله‌ها شاهدش هستیم، دچار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    25 1
    "از دولت آینده میخواهیم که...." یعنی ما منتظر بودیم تا دولت آینده بیاد و کارها رو انجام بده....
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    40 3
    شماها دیگه بای بای. ژست حمایت از مردم دیگه نخ نما شده.
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 1
      نگران نباشید شورای ششم میخواد بیاد تمام مشکلات تهرانو حل کنه
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    6 1
    یه جوری نوشتید هشدار فک کردم خدایی نکرده چی شده
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    16 1
    شورای 5 که ففط نام خیابان عوض کرد حقوق که گرفته حرامشان باد
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 1
      شرف داره
  • اسماعیل IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    20 1
    کل مملکتو گند گرفته ها... مفت خور
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    7 1
    محسنی برو
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    20 1
    این خبیثان دارن از حالا دایم تکرار میکنند "امیدواریم دولت جدید به وعده های خود عمل کند" انگار تا امروز اونها هیچ وظیفه ای نداشته اند. از دولت و رییسش تا نهادهایی مثل شورای شهر تهران که در تسخیر و سبطه افسادطلبان بوده. رییسی باید و باید قبل از تحویل گرفتن دولت یک گزارش کامل از شرایط روز کشور به ملت ارائه کند . چقدر عالی میشد تا مناظره ای با حضور روحانی و مشاورینش و رییسی و مشاورینش بطور مستقیم در سیما برگذار شود تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد. اگر رییسی این کارو نکنه این گروه رانت خوار مزدور و دوستبوس غرب و فاسد لحظه ای او و دولتش رو راحت نخواهند گذاشت و از روز اول برضد اون تبلیغ خواهند کرد.
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    3 0
    تا یک قانون مجازات شدید برای کله گنده های مواد فروش وکسانی که این دزدیها و بزه ها را سامان دهی میکنند نباشه همیشه در همه محلات این معضلات را خواهیم داشت
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    21 1
    هاشمی نگفت همش یادگاره هاشمیه
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    36 1
    تو و بابات پدر این مملکت و مردمو درآوردید حالا دلسوز مردم شدی؟.... خودتی.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    29 0
    هاشمی وسورای شهرتهران دراین هشت سال دولتتان چه میکردید که امیدوارید دولت جدید کند؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    31 0
    همه ی این گندکاریها یادگتر بابای محترم است
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    60 0
    تو این چهار سال خوب خوردید و اسم فامیل بازی هم که کردید و سگ ها رو هم تو پارکها ول کردید و شب نشینی ها رو هم که راه انداختید بقول فر... خزانه ها رو هم که خالی کردید و . . . . . حالا دولت بعدی بیاد به مردم برسه !!!!!! علی برکت الله . برید خوش بگذرونید.
  • محمدایوب IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    3 0
    محضر آقا محسن پسر بابا. درباره توسعه خوزستان فرمودید که نشده. عزیز دل بابا گل پسر. 8سال دولت بابا سرکار بود و نام دولت سازندگی را یدک کشید عموجان وپسر بابا هم مسئول دفترش بودین. 8سال هم دولت اصلاحات نوچه بابا بچه مرشد عبا شکلاتی و8سال هم امید بابا ونوچه ودست پرورده بابا روحانی که وقتی رای آورد بابا خیالش راحت شد ورفت بقول خودش که راحت بمیره روی هم 32,سال دولت دست بابا ونوچه های او اصلاح طلبان بود و چندسال هم بابا رییس مجلس بود. حالا گل پسر امید عفت بانو. تو انتظار مردم را به آقای رییسی حواله میدی درصورتی که امید باباشیخ حسن، تپه ای رابدون رنگکاری نگذاشته. پاک کردن آن سالها کار میبرد. پسر بابا تو تا وقت باقی است نام چند خیابان وکوچه را عوض کن چند تا بهایی دوست فائزه. بگذار تا شاد شود البته به پاس خدمات قبا ایتالیایی نام یک بزرگراه رابه نام.... وخیابانی به نام حسین فریدون وخیابانی به نام مهدی جهانگیری چون مفاخر اصلاح طلبان هستند
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      1 0
      احسنت محمد ایوب. انصافا حق مطلب و جواب شایسته رو ادا کردی.دمت گرم.
    • افشین IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      1 0
      یعنی انصافا خوب گفتی که حقشون هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس