دیدار

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آنچه که من در سفرم به استان خوزستان دیدیم، یک همت بلند و روحیه عظیم صبر و استقامت مردم خوزستان در جهت غلبه بر مشکلات است که مثال زدنی است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی، امروز شنبه در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان دشت آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تعهدی که به مردم داریم، همیشه در مشکلات کنار آنها خواهیم بود و امروز برای عمل به این وعده در کنار مردم خوزستان هستیم و جهت پایش آخرین وضعیت تنش آبی در استان و همچنین روند کمک رسانی به هموطنان خوزستانی در منطقه هستیم.

وی افزود: رخدادی که در این سفر به عینه شاهد آن بودیم نخست آن عظم مردم در گذر از مشکلات و صبر و استقامت و شکیبایی آین مردم مقاوم در این بحران هستند که بسیار مثال زدنی است و دوم روند کمک رسانی و کارهای انجام گرفته در جهت حل این مشکلات است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز از روستاهایی که دچار مشکل آبی شده‌اند به خصوص در شهرستان دشت آزادگان یعنی روستای رفیع و جفیر، بازدید به عمل آوردیم و مشاهده کردیم که نیروهای جهادی سپاه و بسیج در حال کمک رسانی و آب رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه بیان داشت: حضور این نیروها در کنار مردم، باعث روشن شدن مشعل‌های امید شده است که در جهت غلبه بر مشکلات امید مهمترین اصل در خود باوری و تلاش است که در این جهت دستور الحاق ۴۰ تانکر جدید آب رسانی به ناوگان قبلی سپاه در منطقه را دادیم که به این جهت تعداد تانکرهای ما به بیش از ۱۰۰ تانکر ۳۰ هزار  لیتری سیار رسید که در خصوص اختصاص و نصب تانکرهای دائمی نیز دستورات جدیدی داده شده است.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان در ادامه نیز اظهار داشت: سفر سردار سلامی به استان خوزستان یه اتفاق مثبت و قابل تقدیر است و ما از ایشان تشکر می‌کنیم که در این شرایط سخت باز هم به شخصه به این استان سفر کردند تا خود شاهد آخرین وضعیت کمک رسانی به مردم و دستور مستقیم برای کمبودها و نواقص موجود بدهند.

وی در ادامه بیان داشت: در خصوص پروژه‌های آبرسانی به مردم خوب باتوجه به اینکه متولی این امر سازمان آب و فاضلاب روستایی است ما در کنار آنها هستیم و هر آنچه لازم باشد از نیرو و امکانات در جهت لوله کشی، لایه رویی و هر عمل دیگه در جهت آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی ما آمادگی کامل داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس