کد خبر 1249554
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
لبنان

یک وبگاه متعلق به رژیم صهیونیستی در گزارشی به توانمندی و قدرت حزب الله لبنان اذعان کرد و توانایی سازمان حزب الله لبنان را در حد یک ارتش تمام عیار عنوان کرد.

به گزارش مشرق، یک وبگاه متعلق به رژیم صهیونیستی در گزارشی به توانمندی و قدرت حزب الله لبنان اذعان کرد.

در این ارتباط، وبگاه صهیونیستی والا در گزارش خود با بررسی توانمندی‌های حزب‌الله لبنان گفته است: حزب‌الله دیگر همان سازمانی نیست که همه ما در گذشته با آن آشنا بودیم، اکنون حزب‌الله یک ارتش تمام عیار و آموزش‌دیده است که از تحولات مختلف کسب تجربه می کند.

در بخشی از این گزارش همچنین درباره حزب الله گفته شده که این سازمان توانایی‌هایی دارد که از یک ارتش رسمی غربی چیزی کمتر نیست و در قالب یک تقسیم‌بندی خیلی خوب در حال فعالیت است.

چندی قبل نیز روزنامه عبری زبان اورشلیم پست در گزارشی به قلم «الی بار أون»، از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به توان نظامی حزب‌الله لبنان پرداخته و نوشته بود که حزب‌الله می‌تواند در جنگ بعدی روزانه ۴۰۰۰ موشک به مناطق حساس در اراضی اشغالی شلیک کند.

طبق این گزارش، کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی می‌گویند که حزب‌الله اکنون ده‌ها موشک نقطه زن دارد و این توانایی آن را قادر می‌سازد تا در هر درگیری با رژیم صهیونیستی در آینده حملات خاصی انجام دهد و مکان‌های مهم استراتژیک را هدف قرار دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 0
    چنانچه اسراییل در جنگ بعدی غلط اضافی بکند، تفاوت میان موشک و راکت را با تمام وجود احساس خواهد کرد! انتقام شهدای صبرا و شتیلا، انتقام شهدای انتفاضه، انتقام جنگ های 33 روزه و 22 روزه و از همه مهمتر انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج رضوان و حاج ابومهدی المهندس باقی مانده... شاید دیر و زود داشته باشه، اما قطعاً سوخت و سوز نداره!
  • احمد IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    6 0
    حرف مفت. ارتشهای غربی همشون باهم جمع شدن و زورشون به طالبان نرسید!!
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    1 0
    عمرا اگر تمتم ارتش های جهان رو جمع کنی بتونن جلوی ایمان بچه حزب الله ی های ما یک ساعت دوام بیارن وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ﴿۱۳۹

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس