کد خبر 1249553
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، قهرمانی و افتخار آفرینی جواد فروغی، پرستار قهرمان تیراندازی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، قهرمانی و افتخار آفرینی جواد فروغی، پرستار قهرمان تیراندازی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

پرستار ‌ورزشکار سرافراز وطن

جناب آقای جواد فروغی

خبر غرورآفرین کسب اولین مدال طلای کاروان المپیک کشورمان با لطف پروردگار و همت والای آن عزیز ارجمند موجب مباهات ملت شریف و جامعه خدمتگزار در نظام سلامت کشورمان شد.

در یک و نیم سال گذشته خود و همکارانت در نقاط مختلف این سرزمین در مبارزهای بی امان و نفس گیر صدها مدال افتخار شهادت و ایثار کسب کردید و این بار جنابعالی به عنوان پرستار که ماه ها با ویروس منحوس کرونا مبارزه کرده است، رقابتی سنگین در عرصه ورزش بین المللی نیز دلخوشی ملتی را فراهم و برایشان مدال افتخار دیگری کسب نمودید که موجب سپاسگزاری همگان شد.

با درود به ارواح پاکیزه همه شهدای مدافع سلامت، ضمن تبریک این دستاورد بزرگ ملی به جنابعالی و ملت شریف ایران به عنوان سربازی خدمتگزار در نظام سلامت، از خداوند بزرگ برای آن برادر ارجمند آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس