کد خبر 1249355
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
نماینده تکواندوی آرژانتین باخت؛ هادی پور از دور رقابت‌ها کنار رفت

هادی‌پور تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان، با باخت نماینده آرژانتین برابر هوگوپوش ایتالیا از دور رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو کنار رفت.

به گزارش مشرق، مسابقات تکواندو در سی‎‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو از امروز (شنبه – دوم مردادماه) ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۵:۳۰ به وقت ایران) با حضور ۱۳۱ تکواندوکار از ۶۱ کشور جهان در چهار وزن ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و چهار وزن ۴۹-، ۵۷-، ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان در در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

امروز و در روز اول این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که آرمین هادی‌پور به عنوان نماینده ایران بود.

هادی‌پور در اولین دیدار خود موفق شد "جفرسون اوچا" از کلمبیا دارنده مدال نقره قهرمانی آمریکا و پنج نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف را در دیداری حساس و نفس گیر با نتیجه ۲۲ بر ۱۹ شکست دهد. آرمین در دومین مبارزه خود برابر "لوکاس گوزمان" نماینده آرژانتین دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک نوجوانان، برنز قهرمانی جهان، دو نقره و یک برنز قهرمانی آمریکا، نقره قهرمانی نوجوانان آمریکا، طلا و برنز بازی‌های آمریکایی، سه برنز گرندپری، یک نقره بازی‌های یونیورسیاد و ۲۸ طلا، نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف قرار گرفت و در حالی که دچار پارگی رباط صلیبی است نتیجه را ۲۶ بر ۶ واگذار کرد.

آرمین با صعود نماینده آرژانتین به فینال المپیک می‌توانست در جدول رپه‌شارژ قرار بگیرد که با شکست این هوگوپوش برابر نماینده ایتالیا از قرار گرفتن در این جدول و حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

منبع: فدراسیون تکواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تکواندوکار IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    ای بابا مصدوم هم که بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس