کد خبر 1249287
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
اطمینان پاری‌سن‌ژرمن از جذب پوگبا

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی منچستریونایتد اطمینان دارد.

به گزارش مشرق، نشریه «تلگراف» انگلیس خبر داد؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اطمینان دارد که در این تابستان می‌تواند در ازای پرداخت ۴۳ میلیون پوند، پل پوگبا را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد، این در حالی است که مدیران این باشگاه انگلیسی انتظار جدایی این بازیکن ۲۸ ساله از جمع شیاطین سرخ را دارند.

نشریه «میرر» اخیراً با انتشار گزارشی مدعی شده بود که این هافبک فرانسوی پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد هفتگی ۳۵۰ هزار پوندی را رد کرده و آماده جدایی از جمع شیاطین سرخ است. پاری‌سن‌ژرمن در حالی به دنبال به خدمت گرفتن پوگبا در ازای ۴۳ میلیون پوند است که مدیران باشگاه منچستریونایتد روی این بازیکن ۵۰ میلیون پوند قیمت گذاشته‌اند.

پوگبا در سال ۲۰۱۲ پس از جدایی از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و در چهار سالی که در عضویت این تیم ایتالیایی بود، با ارائه بازی‌های درخشان و ثبت ۳۴ گل زده و ۴۰ پاس گل در ۱۷۸ بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

او تاکنون در ۱۹۹ بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار ۳۸ گل‌زده را از خود برچای گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس