کد خبر 1249167
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
درگذشت مدیر باشگاه نفت مسجد سلیمان تکذیب شد

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص‌ اتهام‌های مطرح‌شده در خصوص تبانی بازیکنان نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، نیما انتظاری، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اتهامات مطرح شده در خصوص تبانی بازیکنان این تیم در بازی مقابل ذوب‌ آهن اظهار کرد: من چند شب بود که با بغض خوابیدم. من در آن بازی یک پاس اشتباه هم نداشتم. چند بار باشگاه خواست جلسه بگذارد اما آقای فکری قبول نکرد. من الان نمی‌دانم به خاطر چه چیزی توبیخ شدم.

او ادامه داد: من سبک فوتبالم، جنگیدن است. من بازیکنان را رهبری می‌کنم. ما در کولینگ‌بریک بازی با ذوب‌ آهن گفتیم به خودمان بیایم تا روند بازی تغییر کند و درباره داوری هم یک صحبت‌هایی کردم که داور بازی به من هشدار کارت داد. من در آن بازی حتی کارت نگرفتم و با این وضعیت چطور می‌خواستم از بازی اخراج شوم؟

بیشتر بخوانید:

واکنش ماشین سازی به شایعه تبانی با پرسپولیس

انتظاری افزود: در صحنه گل دوم بازی، من داخل محوطه بودم و صحنه گل سوم، توپ جای دیگری لو رفت و من مقصر نبودم. باخت ۳ بر صفر برای ما سنگین بود. ما تیمی در کورس قهرمانی هم نیستیم. خیلی راحت با آبروی افراد بازی می‌شود. هر جای دنیا به بازیکنی تهمت زده شود، تبعات بسیار سنگینی دارد. الان ما شکایتی که به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره این مساله داشتیم‌ و اگر قصوری از من صورت گرفته، من کل قراردادم را برمی‌گردانم. در غیر این صورت باید عذرخواهی کنید.

او در پایان در خصوص حاشیه‌های بعد بازی با ذوب‌ آهن گفت: این اتفاق کاملا هماهنگ شده بود چون پس از این که ما از خوابگاه بیرون آمدیم، ۴ نفر به ما حمله کردند که یکی از آنه، دوربین داشت. پهلوی یکی از بازیکنان ما بسیار آسیب دید. این‌ها حساب‌شان از هواداران نفت مسجدسلیمان جداست. از کادر و باشگاه نفت هم یک نفر به ما درباره این اتفاق زنگ نزد. ما که اسرائیلی نیستیم و می‌دانیم قاضی نهایی این اتفاقات خدا است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس