رویه اصلاحات مردم را ناامید کرد/ برخی اصلاح‌طلبان اعتیاد به قدرت دارند - کراپ‌شده

فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است برخی از اصلاح‌طلبان به قدرت اعتیاد دارند. او گفته: رویه اصلاح‌طلبی با این شکل و شمایلی که تا امروز وجود داشت نتیجه‌اش همین شد و مردم از اصلاحات ناامید شدند.

به گزارش مشرق، هدایت آقایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از اعضای حزب کارگزاران سازندگی گفت: برخی اصلاح‌طلبان همیشه این تفکر را داشتند که اگر به هر شکلی در حکومت جا پا داشته باشند می‌توانند در آنجا اصلاحات خودشان را اجرا کنند.

وی افزود: رویه اصلاح‌طلبی با این شکل و شمایلی که تا امروز وجود داشت نتیجه‌اش همین شد و مردم از اصلاحات ناامید شدند.

آقایی تصریح کرد: آنچه‌ که در این انتخابات رخ داد را به معنای مرگ اصلاحات تلقی نمی‌کنم بلکه اعتقاد دارم عده‌ای در انتخاباتی که گذشت با خوردن سرشان به سنگ بیدار شدند؛ هرچند باید انتظار این را داشته باشیم بخش دیگری از جبهه  اصلاحات آن اعتیاد به قدرت را  که دارند حفظ کنند و نخواهند از این بیداری استفاده کنند.

به گزارش مشرق، سخنان این عضو کارگزاران در حالی مطرح شده است که حسین مرعشی، سخنگوی کارگزاران سازندگی پیش از برگزاری انتخابات گفته بود: «در کنشگری سیاسی مهم است که شما می‌خواهید چه کار کنید. سیاست‌ورزی، مدیریت‌کردن قدرت است. اینکه شما قدرت را برای چه هدفی می‌خواهید، مهم است؛ برای استحکام‌بخشیدن به قدرت خودتان است، دنبال ثروت یا سرکوب مخالفان هستید یا در جهت ائتلای مملکت؟ قدرت، ثروت، علم، حتی تقوا همه کارکرد دوگانه دارند؛ هم می‌توانند بد باشند و هم خوب. از زاویه مدیریت‌کردن قدرت، حتما سیاست‌ورزی حکم می‌کند شما کنشگری سیاسی را تعطیل نکنید. ‌اما این حفظ قدرت به چه قیمتی باید باشد؟ به هر قیمتی.»

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 0
    اولا بدبختی اصلاحاتچی ها دوری از قران، خدا و توحید و بندگی خدا و نداشتن تقوا ست.. فاصله گیری از قران وارزشهای توحیدی رو عمل مترقانه دانسته و قران رو قدیمی و امل فرض میکنندو دچار عفونت غرب زدگی هستند. دوما این اقا معلومه اصلا معنی تقوا رو نفهمیده. اگر می فهمید میدانست تقوا شاهراه اتصالی خدا با انسانه تا انسان به فساد مبتلا نشه و سلامت باطن داشته باشه. تقوا یعنی تکامل باطنی انسان. اجرای عدالت و انصاف داشتن با بندگان خدا ، دوری از گناه ، خدمت و فروتنی مطلق برای خدا و تلاش برای حل مشکلات مردم، خوش اخلاقی با مردم ،دوری از شیطان نفس و فریب نخوردن از شیطان نفس در مال و منال، فرزندان ،خانه ها و باغ ها ویلاها .بدبختی دسته ای بزرگ از اصلاحاتچی ها اینه مثل منافقین خود رو جای خدا گذاشته و تشنه قدرت اند. وقتی علم و ثروت برای حل مشکلات مردم برای رضایت خدا نباشه حز فساد و دنیا پرستی هیچی ازش بیرون نمیاد. منافقین با التقاتات فراوان همین کجروی رو مرتکب شدند واز حقیقت توحید و خدا غافل شده و به خودشون مغرور شدند و به شیاطین و فراعنه تبدیل شدند. برای بدست اوردن قدرت مثل شیطان دست به انواع و اقسام جنایات و جرایم زدند.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    برخی نه همه. گزاره با سور وجودی غلطه. سور عمومی گزاره ایه که در مورد اصلاح طلبان مصداق داره.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    بایداین‌اعتیادترک‌بشودشوده‌زوری
  • سید محسن ۱۹ ساله IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 0
    خدا کنه تا قبل اینکه من برم دانشگاه بساط این اصلاح طلبا کلا جمع شه. این ها هر جای تاریخ که میخونی مسئول بوده اند، سرخوردگی و افسردگی چنبره زده اونجا.
    • سیستانی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      0 0
      رویه اصلاح طلبها از اول همین بوده و هست
  • محدثه IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    روحانی اصلاح طلبان رو هم بد بخت کرد . اصلاحات مرد و دیگر هم زنده نخواهد شد. اصلاحات طلبان دیگر در قلب مردم جایی ندارند.
  • mojtaba SE ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    برای اینکه بگم اصلاح طلبها کی هستند و چه کار میکنن.!؟ای کاش دنبال قدرت و پول و خرید کاخ و لوازم آنتیک بودن!چون من چیزی جز ذلالت و نوکر صفتی و نهایتا بی ارزش بودن ,ندیدم,که حداقل بگم "شغل شریف جاسوسی داشتن "و مامور و معذور بودن.فقط مفت خور و عقدهای و هرج و مرج طلب ,..ولی ,اما!!ما چکار باید با این نوع حیوان دو پا باید بکنیم ؟؟بریزیمشون تو کویر نمک..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس