جانشین فرمانده ناجا: صف مردم غیور خوزستان از معاندین نظام جداست / مجازات سختی در انتظار عاملان شهادت شهید "ضرغام‌پرست" خواهد بود

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه صف مردم غیور خوزستان از معاندین نظام جداست، گفت: مجازات سختی در انتظار عاملان شهادت شهید امنیت خواهد بود.

به گزارش مشرق، سردار ‌قاسم رضایی‌ جانشین فرمانده ناجا به صورت ارتباط "تصویری" با خانواده شهید امنیت ستواندوم  "ضرغام‌پرست" گفت و گو کرد.

سردار ‌رضایی‌ در این گفت و گوی صمیمانه ضمن تبریک و تسلیت شهادت ستواندوم  "‌ضرغام پرست‌" خطاب به خانواده شهید بزرگوار اظهار کرد: همرزم و همکار گرامی بنده در حین انجام ماموریت خطیر تامین امنیت مردم،توسط اشرار مسلح و معاند، با مظلومیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی یادآور شد: در پی بروز خشکسالی،تنش آبی و کمبود منابع آب، مدتی است که مشکلاتی برای اقشار مختلفی از مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان عزیز به خصوص دامداران و کشاورزان عزیز و روستاییان شریف فراهم آمده است.

جانشین فرمانده ناجا مطرح کرد: مطالبات به حق مردم بزرگوار خوزستان  قابل درک و فهم است، حتما دولت و مسئولان ذی ربط در پی پاسخگویی به انتظارت و مطالبات مردمی هستند، اما در این میان، شاهد تحرکات خرابکارانه عده ای معاند و فرصت طلب هستیم.

وی اضافه کرد: خط قرمز  نیروی انتظامی؛ حفظ و ثبات امنیت پایدار، صیانت از بیت المال، کیان و اموال  مردم است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه همواره صف مردم غیور خوزستان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره اندازند،تاکید کرد: نیروی انتظامی  اجازه نمی دهند عده ای فرصت طلب  فضا را  ناامن کنند.

سردار رضایی با اشاره به شهادت  ستواندوم  "ضرغام پرست"  حین انجام ماموریت تامین امنیت مردم، توسط اشرار مسلح و فرصت طلبان معاند، خطاب به خانواده شهید  تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا را همواره زنده نگه می داریم و خود را در برابر خانواده های بزرگوار شهیدان مدیون می دانیم و از هیچ کوششی برای خدمت به آنان دریغ نمی کنیم، قطعا مجازات سختی در انتظار عاملان شهادت این شهید امنیت خواهد بود.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به ویژگی های این شهید بزرگوار افزود: به وجود چنین همکاران مجاهد، انقلابی و ایثارگر که برای دفاع از امنیت مردم تا پای جان پیش می روند، افتخار می کنیم؛ نیروی عظیم انتظامی به برکت وجود چنین غیور مردانی از ساحت مقدس نظم و امنیت کشور صیانت می کند.

در ادامه، سردار " قاسم رضایی"، با بردار شهید نیز که در پی  تحرکات اشرار مسلح و معاندان ، از ناحیه پا مجروح شده، به صورت تلفنی گفت و گو و منش "ولایی" و روحیه "انقلابی" این سبزپوش غیور را در مصاف با ناامن کنندگان امنیت، تحسین کرد.

گفتنی است؛ همزمان با شب عید قربان( مورخه ۲۹ تیر ۱۴۰۰)،اشرار مسلح و معاند، ستواندوم  "ضرغام پرست" را حین انجام ماموریت امنیت، به شهادت رساندند و یک  مأمور دیگر را مجروح کردند.

این دو مأمور جان برکف، "برادر" بودند که یکی به شهادت رسید و دیگری  از ناحیه پا مجروح  و برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    4 0
    یکی تو کامنتها گفته بود مردم در بعضی طایف ها اسلحه دارن. تمام خانواده ها، طایفه ها، قبایلی که اسلحه دارن باید به قاون گردن بنهند و خودشون رو معرفی کنن. حتی تو آمریکا هم طرف جواز باید داشته باشه. انشالله خبر اعدام و مجازات قاتل شهید رو بشنویم.
    • عبدالله مومن IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      0 0
      اعدام با نون اضافه
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    4 0
    هرچه سریعتر
  • DE ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    یکی از لیدر اعتشاش همین مسیح علینژاد بی شرف ،خائن ومزدور پست اسرائیل و امریکا است که با دریافت دلارهای میلیونی با عناد خفته و مخفی منافقینی اش به به جنایت علیه ایرانی ها دامن میزند. لعنت ابدی خدا برتو بی شرف باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس