کد خبر 1248761
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
وزیر بهداشت سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت، در بخشنامه ای از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران و البرز ، خواست در تعطیلات پیش رو نسبت به سرعت گرفتن واکسیناسیون اقدام کنند.

به گزارش مشرق، سعید نمکی، در بخشنامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و البرز تاکید کرد: با توجه به اعلام تعطیلی ادارات استان‌های تهران و البرز از روز سه شنبه ۲۹ تیرماه الی یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰، تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی اعم از بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس پیش بیمارستانی و پلی‌کلینیک ها و نیز تمامی مراکز منتخب و تجمیعی واکسیناسیون کرونا همانند روزهای عادی و در شیفت‌های تعیین شده به فعالیت خود ادامه دهند.

۱) تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی (اعم از بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، پلی‌کلینیک ها و …) و نیز کلیه مراکز منتخب و تجمیعی واکسیناسیون کرونا همانند روزهای عادی و در شیفت‌های تعیین شده به فعالیت خود ادامه دهند.

۲) سایر مراکز جامع سلامت بنا به تشخیص رئیس دانشگاه و به منظور جلوگیری از ایجاد خلل در ارائه خدمات در صورت نیاز به فعالیت خود ادامه دهند.

۳) آن دسته از پرسنل ستادی دانشگاه اعم از نیروهای فنی و پشتیبانی که در مدیریت بیماری کرونا و به ویژه در امر تدارک و هماهنگی واکسیناسیون کرونا نقش داشته و فعالیت می‌کنند می‌بایست کماکان و به صورت تمام وقت در محل کار خود حاضر باشند.

مسئولیت اجرای این بخشنامه به عهده رؤسای دانشگاه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس