کد خبر 1248738
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

چگونه مسیر خود را متفاوت رقم بزنید؟

بسیاری از کارشناسان تحصیلی و آموزشی به دنبال طراحی پروژه‏ ها و برنامه‏ های منظم تحصیلی و آموزشی هستند تا دانش آموزان در دوره‏ های مختلف تحصیلی بتوانند با پیگیری این پروژه‏ ها همواره در مسیر تحصیلی خود همراه با انگیزه و علاقه قرار بگیرند.

از آنجایی که رسیدن به اهداف مشخص و بزرگ نیازمند انتخاب یک مسیر دقیق و برنامه ریزی شده دارد، گروه آموزشی تاپ کنکور درصدد طراحی و اجرای جامع ترین دوره‏ های مشاوره و تحصیلی با ارائه خدمات و پروژه‏ های بی ‏همتای آموزشی است.

مرکز مشاوره تحصیلی تاپ کنکور

            

مسیر که برای دانش آموزان طراحی کرده‏اید به چه صورت است؟

وقتی انگیزه و ایده طراحی یک برند موفق تحصیلی برای مجموعه ‏ای که امروزه با عنوان تاپ کنکور شناخته می‏ شود به ذهنم خطور کرد، این فکر منجر به تلاش بی وقفه‏ی من و همکارانم شد که برنامه ‏ای طراحی و اجرایی کنم که تا جایی که ممکن است  از سیستم سردرگم و گمراه کننده آموزشی که جز خسته کردن و نا امید کردن دانش آموزان فایده‏ ی دیگری ندارد، دوری جوییم.

بر همین اساس در دوره آموزشی ما انواع برنامه های مشخص و تعریف شده متناسب با موقعیت، محدودیت‏ ها و ویژگی ‏های دانش آموزان که توسط بنده ارسلان فخریان و همکاران حرفه‏ای این مجموعه از جمله آقای مهدی شهسورای مشاوره حرفه‏ ای و با تجربه ی تاب کنکور مشخص و شناسایی می‏ شود، به دانش آموزان ارائه می ‏شود.

آیا فقط برنامه ها در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد؟

نکته طلایی و خاص مجموعه ما این است که تمام برنامه های که بنا بر جایگاه و شرایط دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در اختیارشان قرار می گیرد، به طور مداوم توسط مشاورین و پشتیبانان مجموعه مورد پیگیری و بررسی قرار می گیرند. راهنمایی دانش آموزان در انجام هر کدام از طرح ها بی وقفه و همیشگی است و در هیچ یک از مراحل دانش آموزان به حال خود رها نمی شوند. احساس پشتیبانی همه جانبه و گرفتن مشاوره ها و راهنمایی های انگیزشی راه و عملی کردن طرح های آموزشی را به شدت هموار می کند.

در مجموعه تاپ کنکور دوره های مشاوره تحصیلی به چه شکل انجام می شود؟

مرکز مشاوره تحصیلی تاپ کنکور

یکی از قوی ترین طرح های مجموعه ما بحث مشاوره تحصیلی است. بحث مشاوره در زمینه های مختلف یک بحث ثابت شده و بسیار تاثیرگذار است. انسان ها به طور کلی برای موفقیت و قدم برداشتن در هر یک از مراحل زندگی خود نیاز دارند با افراد آگاه و با تجربه در آن زمینه مشخص و تخصصی مشورت کنند از اطلاعات آنها استفاده کنند. دنیای تکنولوژی و بر روز قرن 21 دیگر زمانی برای اتلاف و از دست دادن در مسیرهای اشتباه را به ما نمی دهد، دیگر زمان تجربه کردن مسیرهای اشتباه و دوباره از اول شروع کردن نیست. قرن 21 زمان استفاده کردن از تجربه های دیگران است. بر همین منوال مجموعه ما با نزدیک به 15 سال سابقه درخشان تمام تجربه‎ی خود در زمینه تحصیلی را در قالب مشاوره تحصیلی و با فراگیری جدیدترین و موثرترین متد های روز در اختیار دانش آموزان قزاد داده است.

خدمات مشاوره تحصیلی مجموعه تاپ کنکور

ما در دوره مشاوره تحصیلی خود 8 خدمت متفاوت را که در کنار هم تکمیل کننده و موثر هستند را در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم:

1. جلسات مشاوره هفتگی با دانش آموز

2. برنامه ریزی هفتگی اختصاصی

3. آزمون های صبحانه که هر روز صبح گرفته می شود

4. آزمون های شبانه که به قصد جمع بندی هر شب گرفته می شود.

5. آزمون های ارزیابی که در آخر هفته های برگزار می شود.

6. ارائه گزارش های روزانه از نتایج آزمون

7. تحلیل و ارزیابی دقیق کارنامه های کنکور از پیشرفت تحصیلی

8. و در پایان رفع اشکال تمام دروس و سوالات

فرآیند انتخاب رشته در این تاپ کنکور به شکل انجام می شود؟

خوب مطمئنا همه افراد می دانند که آخرین قدم برای به پایان رسیدن یکی از مراحل مهم زندگی گامی یه نام تعیین انتخاب رشته است، که حتما هم باید به صورت دقیق و با آگاهی انجام شود. این مهم به هیچ توسط هر فردی نباید رقم بخورد، خود خانواده و والدین او یا اطرافیانش نمی توانند بودن دانست موادر بسیاری که منجر به یک انتخاب رشته درست می شود، درست به تعیین رشته بزنند. دقت کنید این موضوع می تواند به راحتی زحمات چند ساله شما را خراب کند.

موارد مهمی که در زمان انتخاب رشته به آنها توجه می کنیم

مهم ترین اصل ما برای کمک به دانش آموزا در زمینه انتخاب رشته تمایل و علاقه آنهاست، اما نکته قابل توجه برای ما این است که ابتدا از هر رشته ای تصویر واقع بینانه ای را به دانش آموز ارائه دهیم در مورد دروس و فضای شغلی و کاری و آیند این رشته به خوبی برای دانش آموز تصویر سازی کنیم و بعد از علاق صحبت کنیم زیرا در بسیاری از موارد شاهد این موضوع هستیم که دانش آموز عاشق تصورات موهوم خود از یک رشته شده است و نه یک واقعیت.

بعد از آگاهی به دانش آموز در این زمینه ما با در نظر گرفتن دقیق کارنامه و تجزیه تحلیل کردن آن و هم چنین بررسی ظرفیت ها و دانشگاه ها با همکاری خود دانش آموز دست به یک انتخاب رشته مناسب و دقیق می زنیم.

خدمات ارائه شده در زمان انتخاب رشته

ما برای انتخاب رشته اصولی یک پک کامل را طراحی کرده ایم که شامل:

گرفتن تست های حرفه ای شخصیت شناسی و شغلی می باشد.

تحلیل و آگاهی بخش به دانش آموز و والدین او در زمینه رشته های ایده آل و مناسب داوطلب

کنترل چند باره ی انتخاب ها

برگزاری کارگاه های مختلف در جهت آشنایی با رشته ها و پاسخ گویی به سوالات دانش آموزان

چیدمان رشته ها به صورت دستی و کامپیوتری

بررسی ریز به ریز قوانین و تغییرات دفترچه سازمان سنجش

چه خدمات دیگری در تاپ کنکور طرح ریزی شده است؟

بحث ارائه مشاوره تحصیلی و پک انتخاب رشته فقط بخشی از خدمات و طرح های طلایی تاپ کنکور است، در این مجموعه انواع نیازهای یک دانش آموز در زمینه آموزشی در نظر گرفته شده است و پاسخ داده می شود.

از دوره ‏های آموزشی که شامل اصول تخصصی مطالعه و مهندسی ذهن و تمرکز می شود گرفته تا فروشگاه کتاب، کوچینگ تحصیلی، آزمون های آزمایشی و پروژه ی منحصر به فرد آپولو 1000، که همه ی این دوره ها برای تامین دوره ی آموزشی مطمئن در مجموعه تاپ کنکور برای دانش آموزان فراهم شده است.

دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای بهره مندی از دوره های مختلف ما می توانند به سایت تاپ کنکور مراجعه با مشاورین در ارتباط باشند و در دوره های ما ثبت نام کنند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس