کد خبر 1248507
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: شبکه‌های اجتماعی باعث شدند تو همه چیز دوقطبی ایجاد بشه. در مواجهه با هر نظری دوتا راه داری، یا لایک یا دیس‌لایک.

نمیشه ۷۰ موافق بود ۳۰ درصد مخالف و گفت‌وگو کرد. حتما باید بری یک سمت

تکنولوژی روی فکر کردن ما تاثیر گذاشته و تحلیل دیگه جایی نداره

شاید هم یک روز بفهمیم اشتباه کردیم...

تاثیر مخرب تکنولوژی بر تحلیل

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    0 0
    احست. واقعا مشاهده خیلی خیلی خوبی کردید.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    0 0
    همیشه دوقطبی بوده، رسانه فقط انگاره ها رو ملموس تر کرده است. زمانی به حساب نمی آمد به این علت که نه دیده میشد و نه البته جایی برای شنیده شدن داشت! بپذیر که بیشتر اوقات نداها یا زمزمه ها کانالیزه بوده، اینکه اکنون تو آن ها را بلندتر از قبل میشنوی نشان از تضاد 30 یا 70 شما ندارد، بلکه اغلب بی اهمیت یا کم اثرند چنان گذشته ی شان. اینکه خاصیت رسانه به سمتی رفته است که مس را جای طلا قالب میکند حرفی نیست، لیکن گمانم مس جای طلا را نمیگیرد آنچنان که جایی که نور هست تاریکی معنا ندارد. تنها تفاوت روزگار قدیم و جدید این است که دیگر جای خالی دادن، سکوت کردن، پاسخ ندادن، در صحنه نبودن، گفتگو نکردن، میدان دادن به سمت اشتباه است. عرض سخنم این است با یک 30 یا 60 میدان را خالی نگذارید، این همیشه بوده.. چیزی عوض نشده، آنچه که تو نمیدیدی و تصور به عدم حضور آن داشتی حال واضح آن را میبینی. فکر همان است و تحلیل بر آن مقدم لذا اگر کیک خوشمزه ای باشد مشتاقانش به دور آن جمع میشوند. شما تحلیل رو ارائه کن، چکار داری به بعدش! امثال بنده زیادن اگر تحلیل درست باشه خودش راه رو پیدا می کنه.
  • وحید IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    0 1
    تکنولوژی مقصر نیست،حق همیشه ۱۰۰٪ حق بوده و باطل هم۱۰۰٪باطل، باطن افراد ملغمه ای از حق و باطل است، این تفکر حزبی، قبیله ای وخوسته های نامشروع است که شخص را سطحی میکند تا دوقطبی بسازد.کسانی دو قطبی میسازند که بیماری اختلال دو قطبی شخصیت هم دارند،لباس و شعارها یک چیز میگوید اما عملکرد چیز دیگر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس