کد خبر 1247398
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۴

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: تابلو مربوط به میزان آب سیلهای گذشته است که بر روی خانه ای در آلمان نصب شده و مشخصه سیل سال 1852 شدیدتر از همه بوده.

مشکلی چند صد ساله که هنوز هم حل نشده.

آلمان چندصد ساله که این مشکلو داره+ عکس

آلمان چندصد ساله که این مشکلو داره+ عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سس IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    27 26
    که چی میخوای بگی غرب هم مشکل مدیریتی داره بی عرضگی فقط مال ما نیس؟
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      49 5
      نه این رو نمیگن. بلکه منظور اینه که چرا این اتفاقات در همه جای دنیا در خفا وپنهانی رسانه ها ودر ایران در شیپور کرده میشه وگرنه هیچ کسی در دنیا راضی به خسارت کسی نیست.
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      12 18
      میخواد بگوید که بی عرضگی حق مسلم ما است و باید خوزستان ، سیستان بلوچستان و ... در بی ابی بسوزند
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      3 1
      وقتی به روحانی رای میدی نتیجه اش اینه که می بینی
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 4
      غرب در حال نابودی است.
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 2
      به نظر بنده نباید ناشکری کرد. مشکلات در تمامه دنیا وجود دارد.
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 0
      میخواد بگه وضع اسف‌بار فعلی سیستان و خوزستان و کل کشور حاصل مدیریت غربزده و اشرافی که جز حرف مفت زدن هیچ کارآمدی دیگه ایی ندارد
  • DE ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    15 1
    بدرک آلمان این مشکل رو داره! ما باید برای کل استانهای کشور یک مدیریت اب و سیلاب درازمدت داشته باشیم ،زیرا کشوری ایران کشوری خشک وکم ابه و هم کوههای زیادداره که سیلاب راه میندازه. از ابهامون لازمه مثل گنج طلای سفید مراقبت کنیم. در دوره ساسانیان ایران موسس شبکه قنات وابیاری مصنوعی برای اولین بار درتاریخ بشریته. باید کشور ما امروزه یکی از بهترین مدیران اب در کل جهان بشه و شبکه های قنات مون رو همیشه فعال نگه داریم و ابهای زیرزمینی رو تقویت کنیم. شغل مقنی گری باید بعنوان یکی از رشته های فنی و حرفه ایی نیروهای زیادی در استان یزد ، کاشان ، اصفهان و سیستان وبلوچستان و خراسان تربیت کنه.
    • DE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      0 0
      نوشته شما را کاملا تایید می کنم. جز جمله اول. چون همه با هم در ارتباط هستیم. بعضی ها برای کار نکردن مسئولینشون عوض مواخذه و پرسش و تنبیه، دنبال بهانه می گردند تا مفتخوری مسئولینشون را توجیه کنند.خوب برای مسئول بی مسئولیت مفتخور چه بهتر از این افراد که خودشان با کمال میل آمادگی سواری دادن مفتی را اعلام می کنند. این عکس درست است ولی تفسیر دروغ دارد تا بتوان بعنوان بهانه ازش سو استفاده کرد. مقدار بالا آمدن آب را نشان میدهد ولی در شهرهایی است که همه ساله در بهار این اتفاق می افتد و این شهرها هم انتظار و هم آمادگی مقابله با آنرا دارند.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    28 17
    غربگدا: آلمان اگه همشم بره زیر آب تقصیری نداره و بلایای طبیعیه کاریش نمیشه کرد ولی در ایران تقصیر نظامه که با آمریکا کنار نمیاد، به دولت هم ربطی نداره، متوجه شدین؟ باریکلا!!!!
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      13 4
      درود به شرفت که لپ کلام رو گفتی
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      7 31
      خودت رو با همین چیزا گول بزن.غربی ها نود درصدشون تو رفاه هستن ولی تو ایران بیش از شصت درصد مردم زیر خط فقرن.جبر جغرافیایی یعنی دنیا اومدن تو کشورهایی مثل ایران و ونزوئلا و کره شمالی و....
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      3 0
      تو خودت رو با این حرفها گول بزن اگه غربیها 90 درصدشون تو رفاه بودن الان چند سال فرانسویهای بدبخت تو خیابون تظاهرات نمیکردن پلیس فرانسه هم بزنه شل و کورشون کنه!!! من خودم اروپا زندگی کرم همه باید مثل .... کار کنن تا سر ماه خرجشون با دخلشون یه جوری بخونه ، همچین میگن مردم 90 درصد در رفاه هستن که آدم فکر میکنه 90 درصدشون کل هفته رو کنار استخر دراز کشیدن نوشیدنی میخورن و مطالعه میکنن!! یه سرچ بکن تو اینترنت Landlord offers cheap rent in return for ‘special favours’ بین 200 تا 500 هزار نفر دانشجوی دختر در انگلستان اطاق اجاره میکنن ولی به جای اجاره جور دیگه ای با صاحبخونه حساب میکنن !!! و صاحبخونه ها این مطلبو تو آگهی هاشن ذکر میکنن!!! اونقدر در رفاهن که باید برای اجاره ..... لا اله الا الله ........
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 0
      ۱۰:۳۵: فرصت کردی آمارهای رسمی آمریکا رو نگاه کن.
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    8 12
    فقط ما خوبیم
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 1
      معلومه که ما خوبیم ، پس چی فکر کردی؟
  • UA ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 1
    المانا اگه غرقم بشن واگه زیر بمباران امریکایا وانگلیسا تکه تکه هم بشن شیک غرق میشن والاگارسن شقه میشن غربزده بدبخت توام دلت میخواد شیک به این چیزا دچار شی خوب برو المان
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 1
    ضدانقلابهای ایرانی رابفرستید کمک، خخخخخخخخ، این بی شعورها آسه همه چی راه حل دارن، به جز حماقت خودشون
  • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    تو گزارشها نوشته بودند که 200 لیتر در هر متر مکعب میزان بارش باران بوده !! خدایا از این ابرها برای ایران بفرست . ولی کسی طوریش نشه .
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    غیر از بمب و موشک یه مثال دیگه ای بزنید که ما در حد آلمان باشیم.
  • DE ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    بهتر است همه چیز را قاطی نکنیم. و بهتر است بجای پیشنهاد راه درست، برای مسئولینی که کار نکرده و نمی کنند به دروغ بهانه درست نکنیم. در آلمان شهرهایی هستند که از قدیم در کنار مسیر رودخانه های بزرگ بنا شده اند و تقریبا همه ساله در بهار سطح آب بالا آمده ولی اکثرا هم مردم و هم مسئولان شهر، هم انتظار و هم آمادگی آنرا دارند. در بعضی سالها هم صدمات بیش از انتظار بوجود میاورد. این نشانه ها علاماتی است که رکورد بالا آمدن آب را در بعضی سالها را نشان میدهد. اما سیلابی که امسال آمده نه در فصل بهار است و نه در آن مسیرها و شهرهایی که آمادگی آنرا دارند. اکنون در مورد این بحث میشود که به دلیل تغییرات جوی در زمین باید انتظار داشت تا شهرهای دیگر هم در واقع در مسیر سیلاب قرار گیرند و از این پس باید در همه شهرها مسیر و امکاناتی بوجود آید که مثل شهری چون برمن آمادگی و ظرفیت مقابله با آنرا داشته باشند. از قبیل مسیرهای عریض و اضافی و مکانهایی که آب را در ابتدا در آنجاها به دام افتاده ذخیره شود و بعد آرامتر به راه خود ادامه دهد. شهری مثل برمن را بعنوان نمونه نام می برند و قرار است بعنوان الگو و نمونه در این مورد ازش استفاده شود. که مثل شهرهایی که انتطار زلزله دارند اینها پیوسته سیل و کنترل آنرا در شهرسازی مورد توجه قرار میدهند.دیگر اینکه هم اکنون تمام ذنجیره مسئولیتها در مورد این سیل یکی یکی در حال بررسی است تا هم مسئولینی که مسئولیتشان را خوب انجام نداده اند پیدا شوند و هم مشکل و گیر کار را هر چه زودتر پیدا و تصحیح.
  • نیما HK ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    تفکر اروپا بهرتین اقتصاد جهان است منسوخ شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس