کد خبر 1246533
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۶

امروز سهامداران شرکت‌های سایپا آذین، پارس دارو و داروسازی روزدارو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعتی دوده فام، پالایش نفت لاوان و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۵هزار و ۷۲۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۱۱هزار و ۲۲۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۶۰۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۲۱۳میلیارد تومان در بیش از ۸۷۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سایپا آذین، پارس دارو و داروسازی روزدارو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان گلستان، کشت و صنعت پیاذر و پشم شیشه ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۵۱۷میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱هزار و ۸۸۵میلیارد تومان در ۶۵۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۹۸۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی دوده فام، پالایش نفت لاوان و پالایش نفت شیراز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های آسیا سیر ارس، پخش البرز و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس