کد خبر 1245732
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵

به گزارش مشرق علی مهدیان در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: این هنر آقای جمهوری اسلامی است. اولیش نبود آخریش هم نخواهد بود. سیل جمعیت همه چیز را پاک میکند. سیل جمعیتی که با خون بیرون میریزد. خون پاک. خون پاکان. حالا چه خون دلی که پاکان میخورند و چه خون دلی که پاکان جاری میکنند.

روزی که پیرمرد هشتاد ساله نورانی ایرانی با دست خالی مقابل همه قدرتهای عالم ایستاد، همه فهمیدند سیاهه بی تعین مردم، بروز سفیدی قلب نورانی او است.

إِنَّمَا عِمَادُ الدِّینِ وَ جِمَاعُ الْمُسْلِمِینَ وَ الْعُدَّةُ لِلْأَعْدَاءِ الْعَامَّةُ مِنَ الْأُمَّة

مردم ستون برپا کننده دینند. مردم محل بروز و ظهور قدرت الهی اند. که به قول آن پیرمرد نورانی و آن روح خدا، قدرت لایزال الهی را آنها بروز و ظهور میدهند.

من روز بیست و یک تیر ماه هفتاد و هشت در حسینیه امام خمینی بودم. وقتی او گفت این وقایع «قلبم را میفشارد» داشت از خطای کسانی سخن میگفت که نامهای مقدس یاحسین و یازهرا را میبردند و به نام انقلابی گری راه انقلاب را سد میکردند. آنها قلبش را فشرده بودند. به همه گفت بهوش باشید به دانشجویان گفت به جوانان گفت و به عموم مردم هم. بعد هم آرزوی شهادت کرد و تمام. وقتی رفت جمعیت از حسینیه خارج نمیشد نشسته بودند و گریه میکردند داد میزدند. و من مثل آدمهای گیج و منگ از میان جمعیت خارج شدم و راه افتادم کنار پیاده در حاشیه خیابان راه میرفتم. او قلبش فشرده شد. آرزوی شهادت را علنی گفت و بعد با بغض سخنانش را تمام کرد و فقط گفت مردم بهوش باشید. همینها در ذهن و دلم آشوب به پا کرده بود. اما دو روز بعد سیل جمعیتی در خیابان ها راه افتاد با یک دعوت عادی یک نهاد انقلابی و همه چیز تمام شد. سیل جمعیت. همان عماد الدین. همان جماع المسلمین. و همان عده للاعداء.

یادم افتاد به خون پاک شهید بهشتی و حزب نورانی اش که سیل جمعیت را راه انداخت و در دهه شصت راه انقلاب باز شد. یادم افتاد به خون آقا مصطفی و خون دل آقا روح الله که سیل مردم را به راه انداخت در دهه پنجاه و کار را تمام کرد. بعد هم روال همین بوده تا امروز. نه دی بود. تشییع شهدای غواص بود. تشییع محسن حججی بود. تشییع سردار حاج قاسم بود. امروز هم حضور مبهوت کننده مردم پای صندوق رای بود. بازی همه حرامیها و خودحقیرپندارها و نمک به حرامها مدتها است اینطور به هم میخورد. با خون و خون دل خوبان و پاکان و سیل جمعیت مردم هوشیار. همین. و تاریخ جبهه حق پر است از همین.

وَلَوْ یَشَاءُ اللَّهُ لَانْتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَٰکِنْ لِیَبْلُوَ بَعْضَکُمْ بِبَعْضٍ ۗ وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ

اگر خدا می‌خواست، خودش از آن‌ها انتقام می‌گرفت؛ ولی این‌طوری با یکدیگر امتحانتان می‌کند. خدا تلاش شهیدان را از بین نمی‌برد.

خدا شما را با یکدیگر امتحان می‌کند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    8 1
    عالی
    • محمد IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      3 1
      "بگذاريد عكس مرا پاره كنند".خدايا چه جمله غم انگيزي بود چه روزهاي سختي بود اون روزها .خدا فرج امام زمان را برسان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس