کد خبر 1240190
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کیخا چگونه سهمیه المپیک را از دست داد؟

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان درباره عدم کسب سهمیه المپیک توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، سعیدرضا کیخا درباره عدم کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: ما باید در ۸ مسابقه شرکت می‌کردیم و از بین آن در ۳ مسابقه بهترین نتایج را در نظر می‌گرفتند. شاید کسی فکر نمی‌کرد ما چنین نتایجی بگیریم.

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان ادامه داد: قبل از جام جهانی قطر در جایگاه سوم بودم و برای کسب سهمیه باید از حریف ژاپنی پیشی می‌گرفتم. با آمادگی کامل راهی قطر شدم و برای نخستین بار مدال طلا را کسب کردم. در کنار آن نمره‌ای که کسب کردم بسیار ارزشمند است.

کیخا یادآور شد: ژیمناستیک رشته سختی است و تا نزدیکی المپیک پیش آمدیم. من راضی به رضای خدا هستم، امتیاز من با ژیمناست ژاپنی برابر شد و میانگین نمرات را برای المپیک حساب می‌کنند که من هزارم امتیاز کم آوردم.

بیشتر بخوانید:

کیخا به سهمیه المپیک نرسید

کیخا در ادامه با اشاره به برگزار نشدن مسابقات کسب سهمیه، تصریح کرد: ما در بحران کرونا ضربه خوردیم که یکی از آنها مسابقات جهانی باکو بود که ناتمام ماند. مسابقات قاره‌ای هم قرار بود در ژاپن برگزار شود که به خاطر کرونا لغو شد. حتی اگر این مسابقات برگزار می‌شد و من شرکت نمی‌کردم چون ظرفیت ژاپن پر می‌شد من می‌توانستم در قطر سهمیه بگیرم. بدشانسی آوردیم.

ژیمناست کشورمان که در برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر بستر مناسبی فراهم شد تا در مسابقات شرکت کنم. ما ورزشکاران دیگری هم داریم که می‌توانیم به آنها امیدوار باشیم مانند احمدکهنی، الفتی و ... با این امکانات نشان دادیم ورزشکاران ما می‌توانند در بین‌المللی هم مدعی باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰۰ IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    موفق باشی !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس