کد خبر 1240180
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

 شرکت سابین تجارت آریا به عنوان  مجموعه ‌ای متعلق به بانک ایران زمین با عنوان پرداخت یار معتمد بانک مرکزی، با همراهی شرکت پیام اول شهر اینترنتی تهران ( مرجع اصناف و معرفی مشاغل کشور) با دارا بودن تمامی مجوزهای لازم اقدام به ارائه پکیج خدمات برای تبدیل شدن کسب و کار های سنتی به دیجیتال، با نام تجاری ( جامپر ) نموده اند.

با جامپر بالاتراز نقطه ای که هستید دیده شوید

فرید صفایی نیک مدیر کسب و کار شرکت سابین تجارت آریا  دراین باره گفت: « امروزه با توجه به مشکلاتی که سرعت و تداوم زندگی شهری ایجاد کرده است، از قبیل: کمبود وقت ، ترافیک، هزینه بالای رفت و آمد، و علاوه بر آن‌ها مشکلاتی که جدیدا به این لیست اضافه شده، از قبیل بیماری هایی مانند ویروس covid19 ،  آلودگی هوا و ... تمامی افراد جامعه در تلاش هستند که تا حد ممکن از خدمات آنلاین استفاده کرده و یا از  مسیرکوتاهتر ، محصول و خدمات خود را انتخاب نمایند، که بهترین گزینه در این حالت استفاده از خدمات آنلاین خواهد بود .

از متداول‌ترین زیرمجموعه‌های خدمات آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی و خریدهای اینترنتی هستند که یکی از مهم‌ترین بخش ها در آن‌ ثبت سفارش و پرداخت مبلغ کالا می‌باشد؛ بنابراین ساخت فروشگاه اینترنتی به لحاظ (طراحی سایت )، (دیده شدن در جستجو های اینترنتی ) و ( درگاه پرداخت آنلاین )، همیشه برای صاحبین مشاغل اهمیت داشته است .»

 وی با بیان اینکه ورود به حوزه کسب وکار دیجیتال و فروش از طریق اینترنت نیازمند ایجاد بستر مناسب و پرداخت هزینه های گزاف توسط کسب و کارها از جمله : خرید هاست، دامین، راه اندازی فنی و گرافیکی سایت، سئو و... است افزود: « در پروژه جامپر تلاش کرده‌ایم تا صاحبان کسب و کار؛ مخصوصا کسب و کارهای کوچک، بدون نیاز به داشتن سایت خودشان، با قیمتی مناسب یک صفحه اختصاصی درمجموعه سایت های شرکت پیام اول شهر اینترنتی تهران با عنوان ( مرجع اصناف و معرفی مشاغل ) با آدرس های https://payameavval.net/  و https://iranint.com/ راه‌اندازی نمایند. این صفحات تمام نیازمندی‌های مورد انتظار از یک سایت اختصاصی را برآورده کرده و با خدمات سئویی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، در لیست ابتدایی موتورهای جستجوگر دیده خواهند شد. با اتصال این صفحات به درگاه مستقیم پرداخت بانکی، متصل به حساب شخصی صاحب کسب و کار ، این خدمات تکمیل شده و تمامی مشکلات ایشان برای داشتن فروش آنلاین حرفه ای برطرف خواهد شد.»

مدیر کسب و کار شرکت سابین تجارت آریا  درباره ویژگی های " جامپر" گفت : عدم نیاز به داشتن سایت و فروشگاه ساز شخصی، عدم نیاز به پرداخت هزینه های مربوط به خرید هاست ، دامین و طراحی سایت ، عدم نیاز به پرداخت هزینه های سنگین سئو ، اعطای درگاه مستقیم بانکی در صفحات ایجاد شده برای متقاضی ( اتصال حساب شخصی متقاضی به درگاه با نام و لوگوی اختصاصی  کسب  و کار ) بدون نیار به اخذ ای نماد از جمله ویژگی های جدید و متفاوت این خدمات در بازار است.

صفایی نیک اظهارکرد: از طریق جامپر امکان تسویه تراکنش های انجام شده طبق سیکل شاپرک برنامه ریزی شده است. قیمت رقابتی و بسیار پایین تر جامپر در مقایسه با ایجاد و طراحی سایت و هزینه های مربوط به سئو،  همچنین تخفیف‌های مناسبی که برای مشتریان معرفی شده از جانب شرکت سابین تجارت آریا، نسبت به خرید مستقیم از شریک تجاری در نظر گرفته شده است؛ از جذابیت‌های این پروژه می‌باشد.

گفتنی است امنیت بسیار بالای سایت و صفحات ایجاد شده برای کسب و کارها و دارا بودن مجوزهای نشانه ملی ثبت و ای نماد از دیگر ویژگی های جامپر است .

متقاضیان می توانند برای ثبت حساب کاربری در جامپر، به آدرس https://myjumper.ir/ مراجعه نمایند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس