کد خبر 1239883
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
اعلام اسامی چهار نماینده دوومیدانی ایران در المپیک ۲۰۲۰/ پیرجهان مسافر توکیو شد

با اعلام فدراسیون جهانی دوومیدانی، چهار نماینده کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو معرفی شدند.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، پس از پایان مهلت قانونی تعیین شده (۸ تیرماه) به منظور کسب سهمیه حضور ورزشکاران دوومیدانی جهت شرکت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امروز( پنجشنبه - ۱۰ تیرماه) فدراسیون جهانی دوومیدانی (WA) اسامی ورزشکارانی که موفق به کسب این سهمیه شدند را اعلام کرد.

احسان حدادی، حسن تفتیان، مهدی پیرجهان و فرزانه فصیحی از جمهوری اسلامی ایران، چهار ورزشکاری هستند که موفق به کسب جواز حضور در المپیک توکیو شدند.

احسان حدادی در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا (قطر۲۰۱۹) در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با پرتاب ۶۶.۷۸ متری سهمیه حضور در المپیک را کسب کرد.

حسن تفتیان دیگر ملی‌پوش المپیک کشورمان نیز در جریان حضور در رقابت‌های ‌دایموند لیگ پاریس در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ با ثبت رکورد ۱۰.۰۳ ثانیه موفق به کسب جواز حضور در المپیک توکیو شد.

مهدی پیرجهان نیز با ثبت حد نصاب ۴۹.۳۳ ثانیه و استفاده از سهمیه رنکینگ و امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه ۳۴ رده‌بندی فدراسیون جهانی وارد المپیک شد و فرزانه فصیحی نیز با اختصاص سهمیه یونیور سالیتی از سوی کمیته بین‌المللی المپیک، در توکیو حاضر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس