کد خبر 1239378
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
پیامک ثبت نام و قطع یارانه نقدی شهروندان جعلی است

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: هرگونه اطلاع رسانی در مورد یارانه نقدی اعم از ثبت نام، حذف و سایر موارد فقط از طریق سایت این سازمان و وزارت کار و رفاه اجتماعی و یا رسانه ملی اعلام می شود.

به گزارش مشرق، این روزها بازار شایعات در مورد ثبت نام و قطع یارانه نقدی شهروندان داغ است و در فضای مجازی، مضامین متعدد و بعضا گمراه کننده ای منتشر می شود.

اخیرا نیز با سرشماره های ناشناس پیامک های جعلی با عنوان اینکه «یارانه شما قطع شد؛ ثبت نام در لینک ارسالی» در حال انتشار است. اراسل این پیامک‌ها بدون ارائه هرگونه توضیحی از شهروندان نگرانی های متعددی در جامعه ایجاد کرده است.

امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها در گفت‌وگو با فارس،‌ضمن تکذیب محتوای انتشار پیامک های جعلی گفت: هرگونه اطلاع رسانی در مورد یارانه نقدی اعم از ثبت نام، حذف و سایر موارد فقط از طریق سایت رسمی این سازمان و وزارت کار و رفاه اجتماعی و یا  رسانه ملی، رسانه های معتبر و ارباب جراید صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها تاکید کرد: هرگونه ارسال پیامک با این عناوین از طرف سازمان هدفمندسازی یارانه ها را تکذیب می کنیم و مسئولیتی متوجه این سازمان نیست. قطعا این مسئله با توجه به ایجاد نگرانی که در جامعه دارد از طریق مراجع قانونی  پیگیری می شود.  لذا هموطنان با هوشیاری کامل به این گونه پیامک های جعلی توجهی نداشته باشند و از در اختیار قراردادن اطلاعات حساب خود به دیگران جدا خودداری نمایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس US ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 1
    این دولت یارانه کسی را قطع نمیکند اگر قرار بود قطع کند تا حالا کرده بود وهمچنین مبلغی به ان اضافه نمیکرد پس نتیجه میگیریم این دولت هرگز یارانه مردم وملت را به هیچ بهانه ای قطع نخواهد کرد چون رئیس جمهور محترم در هشت سال پیش در انتخابات تلویزیونی دقیقا گفتند مجلس یارانه را تصویب کرده وما پرداخت میکنیم وتا حالا هم به قولش عمل کرده است
  • مهدی مدبر IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    اقا معیشتی ما قطع شده شماره کارت می شه بدم تا باور کنید
  • ابراهیم دهقانی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    یارانه ام ثبت نشدن
  • عبدالکریم درزاده IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    ازثبت نام یارانه جامانده ام وازاینترنت محروم ام روستایی هستم ۵سال است نمیتونم تا میام شهر میگندسیستم بسته است دونفرهستیم لطفا راهنمایی کنید
  • امید بی جان IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    چند سال هست یارانه من قط شد
  • محمد‌شرفی‌ IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    به‌ اون‌ خدایی‌ که می‌ پرستید‌از‌سال۹۳جا‌ماندهام‌ از‌یارانه‌ بیکارم‌ دوتا‌بچه‌ دارم‌ مستاجرم‌ برسید‌به دادم‌
  • موسی ملایی تازه کند IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید
  • عباس بهرامی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام بخدا یارانه منو قطع کردنالان هم با حقوق باز نشستگی زندگی میکنم خدارا خوش نمیاد نه من همه مردمی که یارانه قطع کردن پرداخت کنند درضمن من از دولت آقای ریسی خواهشمندم باز نگری کننده ببینند دارند چقدر در آمد داریم آنهای که مثل من با حقوق بازنشستگی زندگی میکنند لاقل یارانه را پرداخت کنند بازنشستگان قشر طیف هستند هر کجا رفتیم برای ثبت نام جواب نمیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس