کد خبر 1237351
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
خبر ویژه

یک روزنامه اصلاح‌طلب از هم‌طیفان خود خواست به جای نسخه پیچیدن برای رئیس‌جمهور منتخب، او را راحت بگذارند تا بتواند سوء‌مدیریت 8 ساله را جبران کند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: آفتاب یزد در یادداشتی می‌نویسد: این روزها و پس از پیروزی رئیسی عده‌ای با تفکرات و با نگاه به منافع خود دارند برای رئیس دولت آینده نسخه می‌پیچند.

حال که همه دارند به نوعی برای رئیسی نسخه می‌پیچند، اگر دلتان برای مردم و ایران می‌سوزد، رئیسی را راحت بگذارید تا با فراغ خاطر کارش را شروع کند. موج نامه‌نویسی و طرح و پیشنهاد و راهکار و به‌خصوص از بدنه جریان و طیفی که هشت سال وصل به دولت بودند شروع شده و هرکس راهکاری ارائه می‌دهد و حرفی می‌زند و پیشنهادی می‌دهد و نسخه‌ای می‌پیچد و اما انگار هیچ‌کدام هم هنوز حوصله ندارند تا مدتی صبر کنند، ببینند که رئیسی چگونه کارش را شروع خواهد کرد و مهم‌تر اینکه اگر قرار بود رئیسی دنباله‌رو روحانی باشد و یا مردم اینگونه می‌خواستند که همتی رئیس‌جمهور شده بود!

وزن و محبوبیت یک حزب پرمدعا با آرای همتی خوب مشخص شد و اما این طیفی که پول و باند و رسانه‌های مختلفی را در اختیار دارد، به سادگی صحنه را خالی نخواهد کرد و در جست‌وجوی بهانه‌ای می‌باشد تا طوفانی که ممکن است با شروع کار رئیسی شروع شود را عقب بیندازد که زیر نماد و تابلو اصلاح‌طلبی خود را پنهان کرده، نمی‌خواهد همچون شروع به کار احمدی‌نژاد به سادگی از قدرت کناره‌گیری کرده و از میز و مسندها و پست‌های مفت به دست آورده شده به راحتی دل بکند و بزرگ‌ترین مشکل در مقابل رئیسی جدا از رنگ عوض کردن بعضی از شیفتگان پست و قدرت، وجود این افراد است که با دلبستگی به جریانی که از هاشمی شروع شد و به روحانی ختم گشت، می‌خواهند در کنار رئیسی باشند و هرگونه هم که خواستند مانع‌تراشی و سنگ‌اندازی کنند.

به راستی با سیستم ریشه‌دار و پر از نیروی زائدی که هست رئیسی موفق خواهد شد تا ده درصد وعده‌هایی را که داده عملی کند؟ و این سوالی است که رئیسی می‌بایست قبل از شروع هر حرکتی به آن فکر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    9 0
    جریانی که از هاشمی شروع شد و به روحانی ختم شد ... واقعآ درست گفته ! خطر ناکتر و نابودگر تر از این جریان در طول این 40 سال و اندی هرگز وجود نداشته و نخواهد داشت جریانی که راه هم از توبره و هم از آخور خوردن را بخوبی بلد است و هر قدر که آنها را به هوا پرتاب کنی مثل گربه چهار دست و پا فرود میان بدون آسیب و گزندی !
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    2 0
    شما باور کردید،ارگان رسمی یهودیان و بهاییان،دیگران را به آرامش و عقلانیت دعوت کرده،سازمان منافقین چه آنهایی که پست و مقامی داشتند چه ولگردهای خیابانی مانند مسیح علینژاد ،همه از زیر عبای انگلیسی .... و .. ... بیرون آمده و حمایت شده اند.
  • محمدایوب IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    4 0
    رییسی با امام رضا علیه السلام شروع. وبا یاری خدای امام رضا ع کاری را که ابتدا احمدی نژاد شروع وبه حق راه امام بود اما درنیمه راه با وسوسه وکارشکنی وبه بیراهه کشیده شد توسط شیطان اکبر وشاگردان اصلاح طلبش ومنحرف شد وسبب شد تا زبان شیطان اکبر وشاگرد خلفش دراز وبا حیله ونیرنگ. برمسند قدرت تکیه تا راه خمینی را مسدود وتحویل آمریکا داده تا شاهرایی برای آمریکاییان گردد رییسی انشاالله به معنی واقعی. قطار انقلاب را از کلاهبران وشاگردان شیطان اکبر پس گرفته وبه ریل اصلی که آن پیر فرزانه وفرزند وشاگرد خلفش سیدعلی برای آن زحمت و300هزار شهید درراهش داده شده باز خواهد گرداند. انشاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس