اسکان پویا طب به عنوان برترین تولیدکننده لیزر موهای زائد با آگاهی بر این امر که امروزه رفع موهای زائد از اهمیت ویژه‌ای در میان عموم مردم برخوردار شده است، تصمیم به ارائه خدمات دستگاه‌های لیزر مو برای هموطنان ایرانی گرفت زیرا می‌داند که انسان همواره از دوران کهن تا اکنون برای رفع این نیاز متوسل به استفاده از ابزارهای متفاوتی شده است که آسانی، سهولت و اثربخشی بهتر را در انجام فرآیند مو زدائی برای او به همراه داشته باشد. اسکان پویا طب همواره هدف بزرگی را دنبال می‌کند که آن هم مدیریت فروش تکنولوژی‌های برتر جهانی در زمینه‌های زیبایی و سلامت می‌باشد. در همین راستا در این گزارش سعی شده تا علاوه بر فواید لیزر موهای زاید، درباره محصولات شرکت اسکان پویا طب به عنوان بهترین شرکت لیزر مو در زمینه تولید و ارائه خدمات دستگاه‌های لیزر مو، اطلاعاتی ارائه شود. جهت آشنایی بیشتر با این شرکت لیزر مو ما را پایان گزارش همراهی نمایید.

اسکان پویا طب

لیزر مو چیست و چه فوایدی دارد؟

رفع موهای زاید از گذشته تا اکنون مورد توجه همگان بوده است و معمولا هرکس با هر روشی و حتی ابزارهای کلاسیک قدیمی جهت حفظ و افزایش بهداشت بدن، به ازبین بردن موهای زائد خود اقدام می‌نمایند.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و حضور و ظهور دستگاه‌های پیشرفته لیزر مو، از بین بردند موهای زائد کاری بس آسان و راحت شده است. استفاده از این روش برای مواقعی که رشد موهای زائد بیش از حد بوده و یا برای اینکه افراد خود را متفاوت نشان دهند، استفاده می‌شود. این روش درمان رفع موهای زائد معمولا طی چند مرحله انجام می‌پذیرد و لازم به ذکر است که بیشتر لیزرها و نورهای سبک مورد استفاده  برای ازبین بردن دائمی موها، اف دی ای FDA می‌باشند و این یعنی این که در یک دوره تمام موها به طور دائم از بین می‌روند. در این بین دستگاه‌های لیزر مو ارائه شده در اسکان پویا طب با بهره گیری از این فناوری از نوع مجهزترین و بهترین برندهای دستگاه‌های لیزر مو می‌باشند که در مدت زمان کمتر بیشترین بازدهی را برای رفع موهای زاید با خود به همراه دارند.

فواید لیزر موهای زائد

  • مورد استفاده برای تمام نقاط بدن ائم از دست‌ها، پاها، صورت، زیربغل، بیکینی، شکم، کمر و …
  • سرعت بالا
  • تأثیرگذاری طولانی مدت
  • عوارض کم و موقتی
  • صرفه‌جویی در زمان
  • صرفه‌جویی در هزینه از بین بردن موهای زائد
  • عدم وجود موی زیرپوستی در لیزر با از بین بردن فولیکول‌های مو
  • بدون درد بودن لیزر موهای زائد
  • سالم و مؤثر بودن لیزر موهای زائد
  • امن و بدون خطر بودن لیزر
  • اثرگذاری زیاد
  • عدم آسیب پوستی به لیزر موهای زائد و داشتن پوستی صاف و یکدست بعد از لیزر
  • تحریک موهای در حال رشد
  • کاهش موهای زائد بدن به طور دائمی
  • شفاف‌تر و نرم‌تر شدن پوست
  • کاهش تحریک پوست
  • کاهش رشد موهای در حال رشد

دستگاه آیس پلاتینا پلاس | دستگاه ریوکسی SHR

روش لیزر مو:

در این روش ابتدا اشعه لیزر به سطح پوست و محل رویش موهای زائد تابانده می‌شود. پس از تابش، لیزر از سطح پوست به عمق پوست نفوذ کرده و ریشه مو را هدف قرار می‌دهد؛ آنجا با تبدیل انرژی لیزر به انرژی گرمایی در اثر حرارت ریشه مورد هدف سوزانده شده و موی زائد مورد نظر از بین می‌رود که این کار با دستگاه‌های لیزر شرکت اسکان پویا طب به نحو احسنت و پربازده انجام می‌گیرد.

بهترین دستگاه‌های لیزر مو:

از لحاظ کیفیت و عملکرد دستگاه‌های لیزر موی زائد باید گفت که این کیفیت و عملکرد آنها با یکدیگر بسیار تفاوت دارد به طوری که می‌توان در سایت‌های مختلف با انواع مختلفی از مدل‌های متنوع دستگاه‌های لیزر مو آشنا شد. عمده ی تفاوت این دستگاه‌ها هم، مقدار طول موج ساطع شده از هر کدام می‌باشد. عمده ی دستگاه‌های لیزر موی زائد از سه طول موج 755، 808 و 1064 نانومتر استفاده می‌کنند. در این بین به طول موج 755 نانومتر الکس، 808 نانومتر دایود و 1064 ان دی یاگ گفته می‌شود. هر یک از این طول موج‌ها برای تیپ‌های پوستی مختلف و با توجه به عمق نفوذ فولیکول و به نسبت آنها تعریف می‌شود. از طرفی مقدار عمق نفوذ و نوع موی هر نقطه از بدن با سایر نقاط بدن متفاوت است و با توجه به مطالب عنوان شده استفاده از یک دستگاه برای حذف موهای زائد تمام نقاط بدن شاید مؤثر واقع نشود.

بنابراین می‌توان گفت تقسیم بندی دستگاه‌های لیزر موهای زائد معمولاً از لحاظ تکنولوژی استفاده شده در آنها می‌باشد که شامل تنوع بسیار زیادی است که با گذشت زمان به تدریج کارآیی و تأثیر آنها بیشتر شده و متقابلاً با این پیشرفت عوارض ناشی احتمالی نیز کاهش پیدا نموده است. در همین راستا بهترین شرکت لیزر مو را به جهت ارائه دستگاه‌های پیشرفته و متنوع و اثرگذار، می‌توان شرکت اسکان پویا طب معرفی نمود که در ادامه به معرفی بیشتر این شرکت خواهیم پرداخت.

درباره  بهترین شرکت لیزر مو، اسکان پویا طب

شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب، از سال ۱۳۸۰ با کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان، فعالیت خود را آغاز نمود و هدف خود را خدمت به جامعه پزشکی و ارائه خدمات به پزشکان شریف در زمینه تولید، معرفی و آموزش تجهیزات پزشکی درمانی- زیبایی قرار داد. شرکت اسکان پویا طب با توجه بر نیاز جامعه پزشکی  همه تلاش خود را نمود تا در زمینه تولید و بکارگیری دستگاه‌ها و تجهیزات با طراحی منحصر به فرد و موفقیت‌های روز افزون در زمینه نوآوری، پیشروی نماید و محصولات خود با هدف مقابله با ناهنجاری‌ها و رسیدن به نتایج بهبودی در بالاترین سطح به متقاضیان ارائه نماید.

مجموعه دستاوردهای شرکت اسکان پویا طب در طی سالها فعالیت و با حضور کارشناسان و متخصصانی کارآزموده و با تجربه و حضور در کنگره‌های داخلی و خارجی، جذب بیش از ۵۰۰۰ پزشک در زمینه‌های پوست و مو، زیبایی و جراحی می‌باشد و به کمک نمایندگی‌های شرکت، محصولات بزرگ‌ترین نمایندگی‌ها و کمپانی‌های مطرح آسیایی و اروپایی را در سراسر کشور گسترش داده است.

مجموعه اسکان پویا طب با دپارتمان‌های علمی، فروش، آموزش، خدمات فنی و مهندسی و تحقیقاتی در خدمت متقاضیان عزیز تکنولوژی و فناوری‌های پوست ، مو و زیبایی از جمله متقاضیان انواع دستگاه‌های لیزر می‌باشد. جحت خرید دستگاه لیزر موهای زائد می‌توانید به سایت اسکان پویا طب مراجعه نمایید.

امیر حسین خاوندی

مدیر عامل اسکان پویا طب مهندس امیر حسین خاوندی:

هدف ما آموزش، تجهیز و خدمات پس از فروش بوده و در راستای ارتقاع سطح کیفی خدمات مجموعه هدف خود را استفاده از نیرو های جوان، تحصیل کرده و کارآفرین قرار داده ایم.

آدرس سایت: skanpuyateb.com

شماره تماس: 1394 8888 021


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس