کد خبر 1236760
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
پرسپولیس به دنبال "تکرار" مقابل تیم بحران‌زاده

پرسپولیس از تقابل‌های این فصل خود مقابل نمایندگان استان کرمان خاطرات خوبی دارد و حالا در پی تکرار این روند است.

به گزارش مشرق، تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه روز جمعه باید در شهر رفسنجان به مصاف هم بروند تا یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به انجام برسد.

دیدار رفت این ۲ تیم در ورزشگاه ازادی با تک گل سید جلال حسینی در دقیقه ۵۱ با برتری پرسپولیس به اتمام رسید. شاگردان یحیی گل‌محمدی حالا برای سومین بار در این فصل به استان کرمان می‌آیند. آنها در ۲ سفر قبلی به ۲ برد پرگل دست پیدا کردند.

ابتدا در هفته دهم بود که تیم پایتخت‌نشین به سیرجان رفت و موفق شد با نتیجه باورنکردنی پنج بر صفر از سد گل‌گهر بگذرد و تیم امیر قلعهنویی را در هم بکوبد. احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری، احمد زنده‌روح(گل به خودی) و سیامک نعمتی گلزنان آن دیدار بودند.

سپس تیم یحیی برای برگزاری بازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به کرمان رفت تا به مصاف تیم دسته دومی مس نوین برود. این بازی هم با برتری سه بر صفر نماینده تهران به اتمام رسید. کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه(۲) گلزنان این دیدار بودند.

حالا بار دیگر شاهد جدال پرسپولیس و یک تیم از استان کرمان هستیم و باید دید تیم محمد ربیعی توانایی مقابله با مدعی جدی قهرمانی را دارد یا خیر. مس در ۹ هفته اخیر اصلا وضعیت خوبی نداشته و تنها به یک برد رسیده است. آنها به جز پیروزی مقابل سایپا در هشت دیدار دیگر پنج باخت و سه تساوی را از سر گذرانده‌اند و سه مسابقه اخیر نیز منجر به شکست نماینده سیرجان شده است. باید دید بازهم این روند نا امیدکننده ادامه خواهد داشت یا مس به خودش می‌آید و پس از متوقف کردن استقلال، دیگر تیم پرهوادار تهران را هم در خانه‌اش زمین‌گیر و متوقف می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس