بیانیه باشگاه استقلال پس از پست اینستاگرامی عضو سابق هیات مدیره

سایت رسمی باشگاه استقلال پست اینستاگرامی عضو سابق هیات مدیره استقلال که اخیرا از این باشگاه جدا شده را مطالبی سراسر کذب و خلاف واقع دانست.

به گزارش مشرق، سایت رسمی باشگاه استقلال پست اینستاگرامی عضو سابق هیات مدیره استقلال که اخیرا از این باشگاه جدا شده را مطالبی سراسر کذب و خلاف واقع دانست و در ادامه نوشت: پس از استعفای برخی از اعضای هیات مدیره و با هدف اصلاح مدیریتی و ارتقای کارآمدی باشگاه از سوی مجمع باشگاه، اعضای جدید هیات مدیره و از جمله پیشکسوت محبوب پرویز مظلومی انتخاب شده‌ است. 

اینکه او پس از جدایی مدعی معامله سیاسی است، از اساس کذب محض بوده و صراحتا اعلام می‌نماییم؛ این تغییرات تصمیم مجمع باشگاه (وزارت ورزش) بوده است. 

در پایان امیدواریم با حمایت کادر فنی، سرمربی محترم، هیات مدیره، هواداران عزیز و سایر ذی‌نفعان بهترین نتایج تاریخ استقلال رقم بخورد و باعث شادی دل هواداران گردد. 

اعضای سابق هیات مدیره نیز اگر هوادار استقلال هستند، کمک حال و یاریگر این تیم مردمی باشند و با انتشار مطالب نادرست استقلال و هواداران فهیم‌اش را آزار ندهند. 

این باشگاه حق قانونی خویش را برای پیگیری قضایی محفوظ می‌داند.

مجمع باشگاه استقلال در بیانیه ای استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری را پذیرفت و پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    این باشگاه رو خصوصی کنید. هم بهانه رو از ما می‌گیرید که دولت داره استقلال رو نابود می‌کنه. هم ما از دست شما آدم‌های کوتوله که می‌خواین از احساسات میلیون‌ها هوادار سواستفاده کنین و سری تو سرا دربیارین، خلاص می‌شیم.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    دقیقا مشکل کجاست؟ یعنی وزارت عرضه نداره این باشگاه رو سرو سامان بده تا کی میخوان جارو جنجال رو ادامه بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس