کد خبر 1236696
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
دلفانی: آمده ایم تا مشکلات استقلال را حل کنیم

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: از سنگینی وظیفه ای که بر عهده گرفته ام آگاهم و آمده ایم تا مشکلات این باشگاه بزرگ را حل کنیم.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، داریوش دلفانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال منصوب شد.

وی سابقه عضویت در شورای سیاست‌گذاری ورزش استان اصفهان و استان کهکیلویه و بویراحمد را دارد. همچنین ایشان سابقه مدیرعاملی باشگاه شاهین بوشهر، عضویت در هیات مدیره باشگاه فولاد و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. از دیگر سوابق او می‌توان به مشاور اجرایی در فدراسیون جودو، معاونت اجرایی در باشگاه پیکان، ریاست کمیته فوتبال ناشنوایان فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی یک هلدینگ صنایع غذایی و … اشاره داشت.

دلفانی در خصوص حضورش در هیات مدیره استقلال، به سایت رسمی این باشگاه گفت: بنده می‌دانم که وظیفه سنگینی بر روی دوشم قرار گرفته و ان‌شاءالله با تلاش گروهی مشکلات موجود را حل خواهیم کرد. تلاش ما رفع دغدغه‌های کادر فنی و بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع، تیم استقلال را آماده بازی‌های پیش روی به خصوص دربی جام حذفی کنیم تا مجموعه تیم استقلال با ذهنی متمرکز گام به میدان مسابقات بگذارد و در نهایت برنده بازی‌های پیش رو شود.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله همچنان شاهد بازی‌های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و جام‌های داخلی باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 1
    آره جون عمه ت همونطور که شاهین بوشهر رو بردی لیگ ۳،اگر آبروتو دوست داری به خاطر این یک ماه نیا استقلال ،یک ماه دیگه با اومدن رییسی باید غزل خداحافظی بخونی
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 1
    امثال تو گماشته های زیادی از طرف مافیای لنگی وزارت ورزش اومدن استقلال و هر سال وضعیتش رو بدتر کردن، دیگه حسابتون رنگ نداره،
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    اومده مشکلات خودشو حل کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس